کد خبر: ۲۰۲۲۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال پس از پيروزي مقابل کريستال پالاس و بازگشت به صدر جدول تاکيد کرد ديدار امروز منچسترسيتي و چلسي را با اشتياق زيادي تماشا خواهد کرد.

آرسنال در هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس با نتيجه دو بر صفر مقابل کريستال پالاس به برتري دست يافت.

به نقل از فارس،دو گل اين ديدار را الکس اوکسليد چمبرلين در دقيقه‌هاي 47 و 73 وارد دروازه حريف کرد تا سه امتياز اين ديدار را به حساب تيمش بريزد. آنها اکنون با 55 امتياز بار ديگر به صدر جدول رده بندي بازگشته و بالاتر از منچسترسيتي 53 امتيازي قرار گرفته‌اند. در صورتي که سيتي بتواند در ديدار امروز خود چلسي را مغلوب کند مي‌تواند جاي آرسنال را بگيرد. کريستال پالاس هم در حال حاضر با 23 امتياز هفدهم است.

چمبرلين که بيشتر به عنوان يک مهاجم شناخته مي‌شود در اين ديدار در خط مياني قرار گرفته بود. ونگر بر اين باور است که الکس همچنين مي‌تواند به عنوان بال کناري هم ايفاي نقش کند.

آرسن ونگر در اين مورد گفت: تصور مي‌کنم او هم مي‌تواند در نقش هافبک کناري ظاهر شود و هم در وسط خط مياني قرار بگيرد. او با گلزني در اين ديدار به من ثابت کرد که مي‌تواند در نقش مهاجم هم ظاهر شود. در کل نمايشي که چمبرلين ارائه کرد مورد توجه من قرار گرفت. او روز نخست فصل مقابل استون ويلا آسيب ديده بود و اکنون بازگشت خوبي داشت.

ونگر در مورد پيروزي بر کريستال پالاس هم گفت: پيروزي در اين ديدار ما را بار ديگر به صدر جدول رساند اما بايد منتظر نتيجه ديدار منچسترسيتي و چلسي باشيم. بدون شک اين ديدار را با اشتياق زيادي تماشا مي‌کنم. هر دو تيم از حريفان اصلي ما هستند. برايم جالب است ببينم آنها مقابل هم چه نمايشي خواهند داشت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها