کد خبر: ۲۰۲۲۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس از پيروزي مقتدرانه تيمش برابر اينتر خوشحال است. او گفت که تفکر او همواره هجومي است.

يوونتوس در حساس‌ترين بازي هفته‌ بيست‌ودوم سري A موفق شد اينتر را شکست دهد و به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي تداوم بخشد.

به گزارش ايسنا،آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اينتر رضايت کامل دارد. او گفت، آنها را براي پيروزي تيمش به ميدان مي‌فرستد.

کونته پس از پايان بازي به شبکه "اسکاي اسپورت" گفت: ما در اين ديدار به پيروزي رسيديم و اين بسيار خوشحال کننده است. يوونتوس کاملا آماده اين ديدار بود. مي دانستيم که اينتر تلاش خواهد کرد تا پيرلو را در اين ديدار از کار بيندازد با همه اين جزئيات پاي به اين ديدار گذاشتيم اما خوشبختانه موفق شديم با اين وجود با اقتدار به پيروزي برسيم و سه امتياز اين ديدار را به دست آوريم.

او افزود: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم اما متاسفانه يک بار دروازه‌ ما باز شد. شايد بعضي‌ها بپرسند که من چرا همچون ديوانه‌ها در کنار زمين دستانم را حرکت مي‌دهم، در جواب بايد بگويم که گل زدن و يا گل خوردن در بعضي از دقايق بسيار حائز اهميت است. درست است که اينتر در يک ربع پاياني به گل رسيد اما حتي در اين زمان هم احتمال تساوي بازي وجود داشت. به همين خاطر من با شور و هيجان زيادي در کنار زمين تيمم را هدايت مي‌کردم.

يوونتوس با پيروزي که برابر اينتر به دست آورد با 59 امتياز به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي تداوم بخشيد. جدي‌ترين رقيب بيانکونري‌ها رم است که با 50 امتياز و يک بازي کمتر در جايگاه دوم قرار دارد.

کونته افزود: وقتي در دوران بازيگري‌ام به عنوان مدافع فعاليت مي‌کردم گاهي اوقات دفاع را رها مي‌کردم و به کارهاي هجومي روي مي‌آوردم. تفکر من همواره هجومي است به همين خاطر است که مي‌بينيد مدافعان و هافبک‌هاي يوونتوس هم در بسياري از پيروزي‌هاي تيم سهيم هستند و گلزني مي‌کنند. تفکر کونته همواره بازي هجومي و رو به جلو است. شاگردانم به خوبي با اين تفکر کنار آمده‌اند. من پيش از اين پنج قهرماني در اسکودتو و ليگ قهرمانان اروپا را به دست آوردم. اميدوارم که بازيکنان بتوانند به اين روند قهرماني‌ها هم‌چنان ادامه دهند.

يوونتوس در فصل جابجايي زمستاني اوسوالدو، مهاجم سابق رم را جذب کرد. کونته درباره خريد جديد تيمش، گفت: اوسوالدو در فصل جابجايي زمستاني دوست داشت از تيمش جدا شود و ما هم قدر اين فرصت را دانستيم و او را به خدمت گرفتيم. اين بازيکن دوست داشت به خاطر پيوستن به يوونتوس دستمزدش را پايين آورد. ما علاوه بر رقابت‌هاي سري A بايد در ليگ اروپا هم به ميدان رويم. بنابراين به چنين مهاجمان خوبي نياز داريم. بدون سيستم‌ چرخشي نمي‌توانيم فصل را به پايان برسانيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها