کد خبر: ۲۰۲۴۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
کاپيتان تيم چلسي پس از پيروزي تيمش برابر منچسترسيتي عنوان کرد: چلسي نشان داد منچسترسيتي شکست ناپذير نيست.
 
چلسي شب گذشته (دوشنبه) موفق شد در حساس‌ترين ديدار هفته‌ بيست و چهارم ليگ برتر انگليس با نتيجه‌ يک بر صفر منچسترسيتي را شکست دهد و با اين تيم در رده سوم جدول هم‌امتياز شود.

جان تري، کاپيتان چلسي پس از پيروزي تيمش برابر منچسترسيتي در کنفرانس خبري پس از مسابقه گفت: منچسترسيتي اين فصل تيم بسيار خطرناک و بزرگي بوده که توانسته گل‌هاي زيادي خصوصا در خانه به ثمر برساند. مي‌دانستيم که بازي بسيار سختي برابر آنها در ليگ برتر داريم. اين پيروزي براي ما و بقيه تيم‌ها به اندازه يکسان مهم بود. به همه تيم‌ها نشان داديم که منچسترسيتي شکست ناپذير نيست و مي‌تواند در خانه شکست بخورد. اين پيروزي يک پيام براي همه تيم‌هاي ليگ برتري بود.

کاپيتان تيم چلسي درباره تاثير ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي در کسب اين نتيجه‌ گفت: قطعا مورينيو تاثير زيادي براي کسب اين نتيجه‌ داشت و بايد اين پيروزي را به نام او ثبت کنيم. در چند روز گذشته روي نقاط ضعف و قدرت منچسترسيتي کار زيادي کرديم. مربيان ما به دقت بازي‌هاي منچسترسيتي را آناليز کرده بودند. ما هفته‌ گذشته دو امتياز بسيار حساس را برابر وستهام از دست داديم و به همين خاطر بسيار مهم بود که بتوانيم سه امتياز اين مسابقه را به دست آوريم. در پانزده دقيقه‌ ابتدايي مسابقه منچسترسيتي فشار زيادي روي دروازه‌ ما آورد و تيم برتر ميدان بود و کار تيم ما را سخت کرد، اما در ادامه بازي را در دست گرفتيم و توانستيم کيفيت بالاي خود را به نمايش بگذاريم. هم در دفاع خيلي محکم بازي کرديم و هم در حمله پر تعداد بوديم. از کسب اين پيروزي بسيار خوشحال هستم.

چلسي که در حال حاضر دو امتياز با آرسنال صدرنشين در ليگ برتر فاصله دارد شنبه هفته‌ آينده در هفته‌ بيست و پنجم ليگ برتر در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن ميزبان نيوکاسل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها