کد خبر: ۲۰۲۵۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه از سوی استقلالی‌ها با او صحبتی نشده است گفت که در صورت محقق شدن این موضوع به آن فکر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سجاد شهباز‌‌زاده درباره دیدار تیم سایپا مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم مسابقات لیگ برتر که روز یکشنبه هفته آینده انجام می‌شود، اظهار داشت: «استقلال در صدر جدول قرار دارد و مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.»

 

وی افزود: «درست است که تیم ما در میانه‌های جدول است و نه بالا می‌رویم و نه پایین، اما برای حفظ شخصیت خودمان قصد داریم مقابل استقلال به پیروزی دست پیدا کنیم. »

 

بازیکن سایپا با اشاره به شکست این تیم مقابل استقلال در دور رفت خاطرنشان کرد: «دنبال انتقام از استقلال نیستیم ولی اعتقاد دارم در دور رفت شکست حق‌مان نبود. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم استقلال را شکست دهیم.»

 

وی در مورد شانس آقای گلی خود در لیگ عنوان کرد: «شرایطم در حال حاضر برای آقای گلی سخت شده چون در پُست فوروارد بازی نمی‌کنم و در چند دیدار اخیر موقعیتی برای گلزنی نداشته‌ام.»

 

گفته می‌شود استقلال نام شهباززاده در لیست بازیکنان مدنظر استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن کمکی قرار دارد. او در این خصوص گفت: «این موضوع را نشنیده‌ام و کسی از باشگاه استقلال هم با من درباره این موضوع صحبت نکرده است.»

 

شهباز‌زاده تصریح کرد: «نظر من مهم نیست و باشگاه باید در این زمینه نظر دهد چون با سایپا قرارداد دارم. با این وجود پیشنهادی از استقلال به من برسد، درباره آن فکر می‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها