کد خبر: ۲۰۲۷۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره فیلم فجر در طول 10 روز از 17 بهمن ماه در سینما وتوس، هر روز 2 فیلم و در 6 سانس به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حامد حجتی ظهر سه شنبه طی نشست خبری که در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد با اشاره به  اکران فیلم های جشنواره سی دوم فیلم فجر در قم بیان کرد: فیلم های منتخب طی 10 روز به نمایش گذاشته می‌شود.

 
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه در این مدت 20 فیلم منتخب در این سالن بر روی پرده می‌رود، افزود: سهمیه بلیط تخصیص داده شده برای استان قم 10هزار بلیط است و هنرمندان، خبرنگاران و دانشجویان و طلاب از تخفیف 50درصد برخوردارند.

 
فیلم‌های ردکارپت، پنج ستاره، چ، روزگاری عشق و خیانت، زندگی مشترک محمودی و بانو، با دیگران، مهمان داریم، انارهای نارس، ملبورن، متروپل، شیار 143، تمشک، برف، کلاشینکف، خط ویژه، رنج و مستی، فصل فراموشی و فرشته‌ها با هم می‌آیند از جمله منتخب فیلم‌های جشنواره سی و دوم فیلم فجر است که در قم اکران می‌شود.

 
حجتی با بیان اینکه برای دومین سال است که فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در قم اکران می‌شود، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره فیلم فجر در قم برگزاری نشست‌های نقد و بررسی این آثار است، همچنین در مراسم اختتامیه فیلم بر‌تر از دیدگاه مخاطبان و داوران استانی معرفی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها