کد خبر: ۲۰۳۲۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
تعدادي از ايراني‌هاي مقيم کشور آلمان از بازيکنان تيم استقلال و کادر فني اين تيم درخواست قهرماني در ليگ برتر را کردند.
تيم فوتبال استقلال در فاصله دو روز مانده به ديدار مقابل سايپا از ساعت 15 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري کرد.

به نقل از فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان خسرو حيدري و احمد جمشيديان غايب بودند. به احتمال فراوان حيدري از بعد از ديدار با سايپا مي‌تواند در خدمت آبي‌پوشان باشد.

* قبل از آغاز تمرين امروز آندرانيک تيموريان به دفتر امير قلعه‌نويي رفت و حدود 10 دقيقه با سرمربي تيم استقلال به صحبت پرداخت.

* هنوز تمرين آبي‌پوشان شروع نشده بود که قلعه‌نويي آرش برهاني را صدا کرد و براي دقايقي با او به گفت‌وگو پرداخت. سرمربي استقلال توضيحاتي را در خصوص نحوه بازي آرش برهاني و جاگيري‌هاي او در زمين به اين بازيکن گفت.

* چند هوادار ايراني که در کشور آلمان زندگي مي‌کردند امروز براي گرفتن عکس يادگاري با سرمربي استقلال به کمپ زنده‌ياد حجازي آمدند. قلعه‌نويي نيز برخورد خوبي با آنها داشت و با آنها عکس گرفت. اين تعداد از هواداران پس از گرفتن عکس يادگاري با بازيکنان و کادر فني از آنها درخواست مي‌کردند قهرماني فصل گذشته را تکرار کند.

* پژمان نوري و اميرحسين صادقي که در جريان تمرين روز گذشته در خصوص اتفاقات بعد از بازي با مس با هم صحبت کرده بودند و کدورت را کنار گذاشته بودند امروز نيز بدون مشکل با ديگر آبي‌پوشان تمرين کردند. چند تن از هواداران وقتي نوري را ديدند از وي پرسيدند اتفاقي بين شما و صادقي افتاده که هافبک استقلال گفت مشکلي نبوده ديروز هم با هم صحبت کرديم ولي قضيه را بزرگنمايي کردند، شما توجهي نکنيد.

* در ابتداي تمرين قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و براي دقايقي با آنها به گفت‌وگو پرداخت. هنگامي که سرمربي استقلال مشغول صحبت بود کبه و بيک‌زاده در رختکن حضور داشتند اما آنها خيلي سريع خود را به جمع ديگران بازيکنان رساندند. سرمربي استقلال ضمن ارائه توضيحات به بازيکنان اين تيم از آنها خواست تا با جديت تمرين کرده زيرا ديدار مقابل سپاهان و 3 امتياز براي اين تيم حياتي است. وي از مهاجمان تيمش نيز خواست که اگر فرصتي به دست مي‌آورند آن را از دست ندهند چون در بازي‌هاي آخر فصل دروازه‌ها کوچک مي‌شود و گل زدن سخت‌تر.

* بعد از صحبت‌هاي قلعه‌نويي با بازيکنان وي سيد مهدي رحمتي را کنار کشيد و با دروازه‌بان استقلال هم صحبت کرد. البته اين پايان کار نبود قلعه‌نويي اين بار با جيلويد ساموئل هم صحبت کرد و با اين بازيکن به گفت‌وگو پرداخت.

* هاشم بيک‌زاده مدافع تيم استقلال که ديروز هم با اين تيم تمرين نکرده بود امروز تنها به دويدن دور زمين پرداخت و پس از 40 دقيقه کمپ زنده‌ياد حجازي را ترک کرد.

بيک‌زاده اظهار داشت از ديروز تا حالا مسموم شده‌ام و شرايط خوبي ندارم اما امروز و فردا وضعيت تغذيه‌ام را سامان مي‌دهم و براي بازي با سايپا مشکلي نخواهم داشت.

* با توجه به تعطيلي امروز حدود 200 نفر از طرفداران استقلال از نزديک برنامه‌هاي تاکتيکي اين تيم را نظاره کردند.

* ميرشاد ماجدي نيز امروز در تمرين آبي‌پوشان حاضر بود. وي براي دقايقي با ساموئل به گفت‌وگو پرداخت و سپس در کنار ديگر اعضاي کادر فني نظاره‌گر ديگر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان شد.

* شاهرخ بياني و سيروس دين‌محمدي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند.

* در جريان تمرين امروز قلعه‌نويي که با لباس ورزشي حضور پيدا کرده بود، پيگير ديدارهاي برگزار شده در ليگ برتر و همچنين نتيجه بازي با سپاهان بود.

* در بخش اول تمرين بازيکنان زير نظر حاج قاسم تمرينات بدنسازي را انجام دادند سپس به آقاوسط پرداختند و در بخش ديگر در نيمي از زمين در قالب دو گروه زرد و نارنجي فوتبالي بازي مي‌کردند که اين فوتبال براي دقايقي به بازي دست‌رشته يا هندبال تبديل مي‌شد. در اين بخش فوتبال کارواليو درخشش چشمگيري داشت.

* آخرين تمرين تيم استقلال براي ديدار مقابل سايپا فردا در کمپ زنده ياد حجازي پيگيري خواهد شد.

ديدار دو تيم استقلال و سايپاي البرز از ساعت 17 روز يکشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها