کد خبر: ۲۰۳۴۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
از بخت بد، حالا به شدت سرما خورده‌ام. البته خودم را می‌رسانم ولی باید ببینم تصمیم کادر فنی چه خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیام صادقیان که با صدایی گرفته صحبت می‌کرد درباره شرياط تيمش قبل از بازي با فجر گفت:« قطعا شرایط کلی پرسپولیس شرایط مطلوبی نیست. همانطور که می‌دانید سه روز تمرین نداشتیم ولی اگر بخواهیم در کورس باشیم، باید بازی با فجر سپاسی را ببریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.



وی درباره تاثیر تمرين نكردن  با تيم هم گفت:« بعد از سه روز تعطیلی، دیروز تمرین کردیم. البته بچه‌ها اختصاصی کار کردند ولی تمرین تیمی یک چیز دیگر است. با این وجود این را در خودمان می‌بینیم که در این بازی به پیروزی برسیم. صد در صد با همین هدف به میدان می‌رویم و با قدرت بازی خواهیم کرد. شاید مشکلات به این زودی‌ها حل نشود و با وجود مسائل روحی و روانی که به دلیل مشکلات شخصی ایجاد می‌شود، بچه‌ها می‌خواهند از زحمتی که کشیده‌اند حفاظت کنند.»


صادقیان که در این مدت با بداقبالی‌هایی روبرو بوده است، درباره شرایط خود ش گفت:« بعد از پیروزی تیم بر سپاهان، مصمم شدم که آن اتفاقات را فراموش کنم و دوباره با قدرت برگردم. هنوز این حس را دارم، البته از بخت بد، حالا به شدت سرما خورده‌ام. البته خودم را می‌رسانم ولی باید ببینم تصمیم کادر فنی چه خواهد بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها