أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۰۴۲۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: رفتنم از استقلال به الشارجه و پیکان عجولانه بود و با این تصمیمات بزرگترین اشتباه را مرتکب شدم.

ایمان مبعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیوستنش به استقلال و بازگشت به جمع آبی پوشان تهرانی صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا از استقلال خوزستان و حضورت در این تیم که امسال منجر به درخششت شد صحبت کن.

شاید خیلی ها فکر می کردند حضور من در استقلال خوزستان اشتباه است.خیلی ها این تصور را داشتند که استقلال خوزستان امسال سقوط می کند اما با توجه به اطمینانی که به کادر فنی این تیم داشتم به اهواز رفتم.من با عبدالله ویسی کار کرده بودم و می دانستم که می توانم به این تیم کمک کنم. در همین ابتدای صحبت هایم بگویم که استقلال تهران در نیم فصل هم خواهان من بود ولی نتوانستم به این تیم بروم. بدون تعارف بگویم که من مدیون عبدالله ویسی هستم و از باشگاه استقلال خوزستان هم تشکر می کنم.شاید اگر هر مربی و هر باشگاه دیگری بود در این شرایط با جدایی من موافقت نمی کرد اما آنها نشان دادند نگاهی فرا ملی دارند چون استقلال نماینده ایران است.از هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، آقای بختیاری مدیر عامل و شخص ویسی که شرایط حضورم در استقلال تهران را فراهم کردند تشکر می کنم.

فارس:فکر می کنی دو بازی خوب مقابل استقلال تهران در رفتنت به این تیم تاثیر داشت؟

من کلا امسال از عملکردم راضی هستم. مردم امسال دو بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس را دیدند و بقیه بازی ها را ندیدند.مطمئنا آن دو بازی در انتقالم به استقلال تاثیر داشت. دو سال پیش در استقلال بودم و نزدیک به 40 روز در این تیم بدنسازی کردم. روز آخر تصمیم گرفتم به پیکان بروم و در تیم ویسی بازی کنم و تقدیر این بود که باز هم از تیمی که ویسی مربی آن بوده به استقلال برگردم.

فارس:کار با امیر قلعه نویی را چطور می بینی؟

من به جز تیم ملی در جای دیگری با قلعه نویی کار نکرده ام ولی می دانم که خیلی ها بودند که می توانستند به استقلال بیایند. حالا که قلعه نویی به من اعتماد کرده باید جواب اعتمادش را بدهم.

فارس: قرار است چه شماره ای را بپوشی؟

شماره 23. سال اولی که به استقلال آمدم این پیراهن بر تن روانخواه بود و آن سال 32 پوشیدم اما خوشبختانه حالا می توانم 23 بپوشم.

فارس:به دو سال پیش برگردیم. چرا از استقلال رفتی؟ دلت برای آن روزها تنگ نشده؟

چرا دروغ بگویم دلم خیلی برای استقلال تنگ شده است. سالی که در استقلال بودم هنوز با جو این تیم هماهنگ نشده بودم. من 5 سال در امارات در تیم هایی بازی کردم که زیاد پر طرفدار نبودند.از آنجا به تیمی آمدم که هم هواداران زیادی داشت و طبعا حاشیه هایش هم زیاد است.کمی طول کشید که با تیم هماهنگ شوم.در نیم فصل دومِ همان سال خیلی خوب شدم و شرایطم بهتر شد اما در پایان سال  بزرگترین اشتباه را مرتکب شدم و از استقلال رفتم.من به شارجه رفتم و فکر می کردم  این تیم مثل همیشه است. اصلا قبل از آن قرار بود به قطر بروم.ولی خودم هم نمی دانم چه شد که سر از امارات در آوردم. این را برای اولین بار می گویم حتی وقتی با شارجه قرارداد بستم خانواده ام هم تعجب کرده بودند و می گفتند مگر قرار نبود به قطر بروی؟

فارس: و شارجه هم برایت خوش یمن نبود...

دقیقا. در آنجا مصدوم شدم. من آن تصمیم را عجولانه گرفتم و خیلی اشتباه کردم. البته سال بعد دوباره به استقلال آمدم ولی شب آخر نقل و انتقالات به پیکان رفتم. آن روز هم خیلی فرصت فکر کردن نداشتم و به پیکان رفتم. جایی که هر فکری کردم بر عکس شد. وقتی تیمی سقوط می کند همه را به یک چشم می بینند و نمی گویند فلان مربی یا بازیکن خوب بود. همه را مقصر می دانند.پارسال هم در پیکان خیلی زحمت کشیدیم ولی این تیم تماشاگر نداشت و استرس سقوط داشتیم.

فارس: به نظر تو استقلال امسال می تواند قهرمان لیگ شود؟

البته باید بگویم استقلال شرایطی دارد که بدون من تا اینجا فوق العاده کار کرده است. این تیم تا نیمه نهایی جام حذفی بالا آمده بود و شاید اگر روز بازی با مس برف نمی آمد برنده بازی می شد و حتی به فینال می رفت. حالا هم در  لیگ در صدر جدول هستند و مدعی قهرمانی. من فقط امیدوارم کنار بقیه بازیکنان خوب کار کنم.شرایط به گونه ای است که اصلا مطمئن نیستم که فیکس بازی می کنم و هیچکس هم قول نداده حتما بازی می کنم. باید خودم باشم که بتوانم در استقلال بازی کنم. ضمن انکه آمده ام که بیشتر در چشم باشم. من به حضور در تیم ملی امیدوارم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا دعوت شوم.کی روش هم روی بازی های استقلال به خصوص در آسیا نگاه ویژه ای دارد.

فارس: فکر می کنی استقلال در آسیا موفق می شود. این تیم سال گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت...

فکر می کنم نکته مهم بازی ها همین 6 بازی ابتدایی است. قطعا دور بعد بازی ها به سال آینده می خورد و این تیم می تواند تقویت شود.من با توجه به شناختی که از استقلال و تیم های همگروهش دارم مطمئن هستم می توانیم صعود کنیم.

فارس: برای فصل بعد هم در این تیم می مانی؟

طبعا اولویتم استقلال است ولی باید پایان فصل شود و در این خصوص صحبت کنیم.

فارس:مطالباتت را از استقلال خوزستان گرفته ای؟

فکر می کنم استقلال خوزستان یکی از دو سه تیمی در لیگ امسال باشد که پولها را تا امروز تمام و کمال پرداخت کرده است.حتی یک ریال کم و کاست برای بچه ها وجود نداشت.آنها به همه بازیکنان به یک اندازه پول دادند و همه  را به یک چشم نگاه کردند. تا امروز هم پولم را گرفته ام و هر چه هم طلبکار بوده ام به خاطر بازی های آخر فصل است که دیگر در خدمتشان نیستم. از نظر مالی هم با استقلالی های تهران صحبتی نکرده ام و 6 بازی آنقدر هم مهم نیست که بخواهم حرف پول را بزنم. به استقلال آمدم که کمک کنم و دینم را به هواداران این تیم ادا کنم.

فارس:صحبت خاصی باقی مانده؟

از همه کسانی که در استقلال خوزستان به من کمک کردند و به من انرژی دادند تشکر می کنم.از هواداران استقلال هم که در این چند روز استقبال خوبی از من داشتند و پالس مثبت دادند تشکر می کنم.این را هم بگویم که من با پیراهن استقلال موفق به گلزنی نشده بودم اما امیدوارم اولین گلم در آسیا یک گل تاثیر گذار،امتیاز آور و به یاد ماندنی  باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها