کد خبر: ۲۰۴۳۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي چلسي مي‌گويد تيمش در بازي برابر وست بروم‌ويچ شخصيت هميشگي را نداشت.

چلسي در هفته‌ بيست و ششم ليگ برتر انگليس برابر وست بروم‌ويچ به تساوي يک بر يک رسيد، تا با توجه به يک بازي کمتر آرسنال صدرنشيني‌اش به خطر بيفتد.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از توقف تيمش برابر وست بروم‌ويچ، گفت: تا 60 دقيقه‌ مسابقه توپ و ميدان کاملا در اختيار ما بود، اما نتوانستيم کار حريف را در اين 60 دقيقه‌ تمام کنيم و تنها يک گل را به ثمر رسانديم. در پانزده دقيقه‌ نيمه نخست دوم چندين فرصت گلزني داشتيم و نتوانستيم از آن استفاده کنيم. پس از اين که نتوانستيم از فرصت‌هايمان استفاده کنيم. حريف بازي را در دست گرفت و تلاش زيادي براي به ثمر رساندن گل از خود نشان داد. به نظر من وست بروم‌ويچ شايسته کسب يک امتياز از اين ديدار بود. در نيمه نخست حتي يک بار هم توپ به پيتر چک دروازه‌بان ما نرسيد. در نيمه دوم فضاهاي زيادي در ميان مدافعان وست بروم‌ويچ ايجاد شد. در دقايق پاياني خيلي بي‌جهت عقب نشستيم و همين باعث شد که حريف کنترل بازي را در دست بگيرد.

مورينيو ادامه داد: فکر مي‌کنم حتي اگر چند بازيکن هجومي به زمين مي‌فرستادم نيز نمي‌توانستيم سرنوشت بازي را تغيير دهيم. اين سبک بازي مدافعان ما قابل قبول نبود. وست بروم در دقايق پاياني روي به بازي مستقيم آورد و توپ‌هاي زيادي روي دروازه‌ ما ارسال کرد.

سرمربي چلسي درباره دليل عقب نشيني تيمش برابر وست بروم‌ويچ گفت: فکر مي‌کنم دليلي که باعث شد ما در دقايق پاياني برابر وست بروم عقب بنشينيم، بي‌شخصيتي تيم بود. تنها با حفظ شخصيت تيمي مي‌توانستيم وارد آن شرايط نشويم. نبايد فشار اين ديدار روي بازي ما تاثير مي‌گذاشت، اين بازي خيلي راحت مي توانست يک بر صفر به سود ما تمام شود.

چلسي شنبه در جام حذفي انگليس در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسيتي به ميدان مي‌رود و هفته‌ بعد از آن نيز در خانه از تيم اورتون در هفته‌ بيست و هفتم ليگ برتر پذيرايي خواهد کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها