کد خبر: ۲۰۴۳۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال منچستر يونايتد انگليس هرگونه بازنشستگي ريو فرديناند مدافع تيمش را رد کرد.

ديويد مويس گفت:تنها چيزي که مي توانم درباره اين موضوع بگويم اين است: آنچه امروز نوشته و منتشر شده کاملا بي معني است.

وي درباره بازي اخير تيمش در برابر فولام در ليگ برتر گفت:ما خوب بازي کرديم و همانند ديگر بازيهاي تيم بايد گلهاي زيادي به ثمر مي رسانديم.اما در اين روز به هدف خود نرسيديم.همه درباره وضع اين بازي و فرصت هايي که داشتيم صحبت مي کنند .ما شانس زيادي براي برد اين بازي داشتيم.

مويس همچنين درباره نحوه عملکرد تيمش در بازيهاي گذشته در برابر آرسنال هم گفت:به نظرم ما بهتر بازي کرده ايم.تيم ما در چندين بازي خوب ظاهر شد اما در آن بازي تنها به يک گل رسيديم.

وي درباره شيوه بازي تيمش گفت:ما قصد داريم به شيوه کنوني ادامه دهيم.ما يکي از تيم هاي بالاي جدول هستيم و اميدوارانه به جلو حرکت خواهيم کرد.ما خوب بازي خواهيم کرد و تمام تلاش خود را براي کسب امتيازات به کار خواهيم بست.

سرمربي منچستر يونايتد در پايان گفت:ما همچنان کار درست را انجام خواهيم داد و شانس شما همه چيز را تغيير خواهد داد و هيچ شکي در اين باره وجود ندارد.

گفتني است تيم هاي منچستر يونايتد و آرسنال در چارچوب بازيهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر انگليس امروز چهارشنبه به ديدار هم مي روند.در ديگر بازيهاي اين روز هم تيم نيوکاسل يونايتد با تاتنهام هاتسپر روبرو مي شود،اورتون تيم کريستال پالاس را پيش رو دارد،منچستر سيتي با ساندرلند روبرو مي شود،استوک سيتي در برابر سوانسي سيتي به ميدان مي رود و فولام پذيراي ليورپول خواهد بود.

در آغاز هفته بيست و ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر انگليس روز سه شنبه تيم فوتبال وستهام با دو گل از سد نوريچ سيتي گذشت،کارديف سيتي با استون ويلا به تساوي بدون گل رسيد،هال سيتي با يک گل مغلوب ساوثهمپتون شد و ديدار تيم وست برومويچ آلبيون در برابر چلسي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در جدول رده بندي اين رقابتها هم اکنون تيم فوتبال چلسي با کسب پنجاه و هفت امتياز در صدر است و تيم هاي آرسنال با پنجاه و پنج امتياز و منچستر سيتي با پنجاه و چهار امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند.تيم فولام با بيست امتياز همچنان قعرنشين است.

در جدول گلزنان برتر اين رقابتها هم لوئيز سوارز از ليورپول با بيست و سه گل در صدر است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها