کد خبر: ۲۰۴۴۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید ۶ میلیارد بدهی دارد سرپرست برعکس آن را می‌گوید
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تا زمانی که دنیامالی از شورای شهر استعفا نکند ابلاغ ریاستش صادر نخواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع فدارسیون قایقرانی درباره حضور دنیامالی و استعفایش از شورای شهر گفت: این مجمع مثل همه مجامع برگزار شد و همه اعضا همکاری کردند. دنیامالی هم کناره‌گیری کرده و او به شرطی ابلاغش را از وزارت ورزش می‌گیرد که از شورای شهر استعفا کند.

وی در پاسخ به این سوال که دنیامالی با نامه‌نگاری با مجامع بین‌المللی بابث تعلیق قایقرانی شد و ممکن است این موضوع در دولت جدید هم تکرار شود و نظر شما در این باره چیست تصریح کرد: او در دوره گذشته این کار را کرده و به دلیل اختلافی که با وزیر قبلی داشته این اتفاق صورت گرفته است. دنیامالی در دوره عباسی مکاتبه کرده نه در دوره جدید. الان هم مراجع ذی‌ربط صلاحیت او را تاکید کردند.

سجادی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد این نامه‌نگاری‌های دولت جدید هم تکرار شود عنوان کرد: خیر او آمده که کار کند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات تیراندازی و تیراندازی با کمان اظهار داشت: تیراندازی را اعلام خواهیم کرد درباره تیراندازی با کمان هم باید بگویم شجاعی تا اوایل هفته آینده استعفا خواهد داد.

وی درباره برگزاری فستیوال هنرهای رزمی و اینکه شنیده شده شما موافق برگزاری آن نیستید به فارس گفت: ما از آنها مدارک خواستیم نتوانستند بیاورند حالا خودشان گفته‌اند می‌خواهند انتخابات 28 فروردین انجام شود باید روال برگزاری مسابقات قانونی باشد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مشکلات پرسپولیس اظهار داشت: به یک سال اخیر نگاه کنید باشگاه استقلال و پرسپولیس هروقت به اواخر فصل می‌رسند شاکی هستند چرا باید اینطور باشد. مدیرعاملی که رفته می‌گوید 6میلیارد بدهی دارد سرپرست جدید برعکس می گوید. مسئولیت اصلی در باشگاه‌ها هیأت رئیسه است. اگر قرار باشد فقط بدهی باشد و وزارت‌خانه ‌ها صحبت کنند درست نیست. هیأت مدیره باید تلاش کند از برندی که دارد حرفه‌ای استفاده کند مدیر هزینه باشد مدیر درآمد هم باشد ما فقط پول را می‌بینیم و مدیریت‌ها  و فوتبال حرفه‌ای نیست.

وی با بیان اینکه حسابرسی به باشگاه پرسپولیس فرستاده شده عنوان کرد: برای رفتن به فرابورس باید وضعیت مالی این باشگاه مشخص شود. خصوصی‌سازی هم مسیری است که باید طی شود قطعا دنبال این هستیم که این کار نهایی شود.

وی درباره صحبت با حسین هدایتی درباره باشگاه پرسپولیس گفت: من هیچ صحبتی با او نکرده‌ام.

سجادی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه پیش از این صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش اعلام کرده بود کی‌روش تا پایان آذر حقوقش را گرفته اما فدراسیون فوتبال اعلام کرده کی‌روش 5، 6 ماه است حقوقی نگرفته است عنوان کرد: در این مورد فقط باید با کفاشیان صحبت کنید. وزارت ورزش کمک خودش را به فدراسیون فوتبال کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها