کد خبر: ۲۰۵۴۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
2 روز پس از شکست چلسي برابر منچسترسيتي در جام حذفي، آقاي خاص براي ناکامي جديد خود بهانه‌تراشي کرد و مدعي شد شرايط آبي‌پوشان شهر منچستر از شرايط تيم او مساعد‌تر بوده است.
ژوزه مورينيو معتقد است فشردگي بيشتر تقويم بازي‌هاي چلسي نسبت به منچسترسيتي، شاگردان مانوئل پيگريني را به بخت اصلي قهرماني در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس تبديل کرده است.

به نقل از تسنيم، من‌سيتي که شنبه شب با پيروزي 2 بر صفر برابر چلسي جواز حضور در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس را به دست آورد، در طول يک ماه آينده علاوه بر حضور در اين رقابت‌ها، بايد در فينال جام اتحاديه و همچنين مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شرکت کند.

پيش از اين يکي از بازي‌هاي منچسترسيتي در ليگ برتر برابر ساندرلند به دليل شرايط نامساعد جوي لغو و به زمان ديگري موکول شده بود. اکنون در شرايطي که هنوز زمان اين بازي معوقه‌ مشخص نشده اتحاديه فوتبال انگليس از تعويق يکي ديگر از بازي‌هاي اين تيم برابر آستون‌ويلا به خاطر بازي در جام حذفي خبر داده است.

اين جابه‌جايي برنامه به نظر مورينيو به نفع من‌سيتي بوده است. وي اظهار داشت: چيزي که بر ليگ برتر تاثير مي‌گذارد، تغيير برنامه‌ بازي‌ها است. سيتي ديرتر از ديگر تيم‌هايي که در کورس قهرماني هستند بازي مي‌کند، پس کارش آسان‌تر است. آنها بازي‌هاي معوقه‌شان را در شرايطي انجام مي‌دهند که مي‌دانند يکي از رقباي‌شان برده، يکي ديگر باخته و ديگري 2 امتياز از دست داده است و در اين صورت متوجه مي‌شود که بايد براي گرفتن يک امتياز تلاش کند يا براي 3 امتياز. مسلماً اين يک امتياز براي آنها محسوب مي‌شود.

مورينيو افزود: اين جابه‌جايي برنامه اما تقصير سيتي نيست، تقصير آب و هوا، تداخل برنامه بازي‌ها، اتحاديه فوتبال، ليگ برتر و ... است.

آقاي خاص در خصوص اين موضوع که چلسي با بردن بازي‌هايش مي‌تواند فاصله‌اش با سيتي را افزايش دهد و فشار را بر منچسترسيتي بيشتر کند، تصريح کرد: بگذاريد کارمان را در آرامش انجام دهيم. اين (تورنمنت) براي ما نيست. ما بايد تلاش کنيم بازي بعدي‌مان را ببريم و اين مبارزه ما نيست.

مورينيو درباره شکست اخيرش برابر آبي‌پوشان شهر منچستر در جام حذفي 2 هفته پس از شکست اين تيم در ورزشگاه اتحاد در ليگ برتر عنوان کرد: انجام 2 بازي متوالي برابر يک تيم هميشه کار سختي است و بردن آن بازي‌ها سخت‌تر به خصوص براي تيم برنده بازي اول چون در بازي دوم تيم بازنده براي انتقام‌گيري سراپا انگيزه مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها