کد خبر: ۲۰۵۶۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
روزنامه مصریون به نقل از یکی از اعضای جنبش تمرد تأکید کرد که این جنبش دست از حمایت از السیسی برداشته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نقل روزنامه «مصریون»، «خالد القاضی» عضو دفتر سیاسی جنبش تمرد تأکید کرد که اعضای این گروه در نشست‌های اخیر خود به نتیجه رسیده‌اند که به صورت آشکار از «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکنند.

وی افزود: بر این اساس اعضای تمرد آزاد خواهند بود که از هر کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری مصر بر اساس دیدگاه خود حمایت کنند.

قاضی تأکید کرد که این تصمیم بعد از اقدام «حمدین صباحی» که در آن از حمایت اعضای تمرد از خود سخن گفته بود و در نتیجه آن اختلاف نظرهایی در درون جنبش ایجاد شده بود، اتخاذ شده است.

وی افزود: با وجود اینکه السیسی درون تمرد حامیانی دارد اما بخش گسترده‌ای از این جنبش حامی صباحی هستند که نمی‌توان به سادگی آنها را نادیده گرفت.

قاضی ضمن پافشاری بر نبودن شکاف میان اعضای تمرد تأکید کرد که در چند روز آینده این جنبش از طریق برگزاری نشستی خبری عقب نشینی خود از حمایت از السیسی را اعلام خواهد کرد.

پیش از این تعدادی از اعضای جنبش تمرد از جمله سخنگوی این جنبش اعلام کرده‌ بود که در انتخابات ریاست جمهوری مصر از صباحی حمایت خواهد کرد، از سوی دیگر نیز «محمود بدر» موسس جنبش اعلام کرده بود که از السیسی در انتخابات حمایت می‌کند و این مسئله اختلاف‌ نظرهایی در درون جنبش ایجاد کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها