کد خبر: ۲۰۵۹۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
مدير فني باشگاه بايرلورکوزن به انتقاد شديد از بازيکنان تيمش پرداخت و اعلام کرد که آنها يک نمايش "سراپا احمقانه" را برابر پاري‌سن‌ژرمن به نمايش گذاشتند.

 

بايرلورکوزن که توانسته بود پس از منچستريونايتد به عنوان تيم دوم به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يابد با شکست سنگين چهار بر صفر در خانه تقريبا شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد.

رودي فولر، مدير فني بايرلورکوزن پس از شکست سنگين اين تيم به "اسکاي اسپورت" گفت: صحبت کردن درباره اين ديدار پس از اين نتيجه‌ سنگين کار سختي است. باخت واقعا عجيب و دردناکي بود. البته شکست برابر پاري‌سن‌ژرمن چيز عجيبي نيست، اما شکست با اختلاف چهار گل آن هم در خانه چيزي است که اصلا انتظارش را نداشتيم. جاي هيچ عذر و بهانه‌اي وجود ندارد. ما احمقانه بازي کرديم و آنها نيز به خوبي ما را تنبيه کردند. در طول مسابقه نمايش کاملا عجيبي از سوي بازيکنان لورکوزن شاهد بوديم که من نمي‌توانم آن را به هيچ وجه توجيه کنم و حرفي در اين باره ندارم.

بايرلورکوزن که پس از بايرن‌ مونيخ در رده دوم جدول بوندسليگا قرار دارد، در هفته‌ بيست و دوم بايد در خانه ولفسبورگ به ميدان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها