کد خبر: ۲۰۶۰۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی تراکتورسازان درخواست کرد هواداران تیمش فردا به استادیوم بیایند و کسب جام قهرمانی را جشن بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن اظهار کرد: بازی فینال روز تاریخی برای مردم تبریز و تراکتور بود. جا دارد از مجید جلالی نیز تشکر کنم زیرا قبل از آمدن من به تراکتورسازی برای این تیم زحمت کشیده است. جلالی و دستیارانش نیز در این پیروزی شریک هستند و کمک کردند که تراکتور به فینال برسد.

وی ادامه داد: تونی اولیویرا امسال همان تونی سال گذشته است. هیچ ادعایی ندارم و خودم را بالاتر احساس نمی‌کنم. در رسیدن به قهرمانی هواداران تراکتور نیز سهم دارند.: سعی می‌کنیم در بازی فردا مقابل راه آهن پیروز شویم. 4 بازی ما تا انتهای فصل باقی مانده است و روی هم رفته 12 امتیاز محسوب می‌شود. چند روز قبل بود که می‌خواستیم سه بازیکن کمکی برای مسابقه‌های آسیایی جذب کنیم. تیم‌های هم‌گروه‌مان بازیکنان بسیار بزرگ خارجی در اختیار دارند. اگر تیم‌های هم‌گروه‌مان با بازیکنان داخل کشور خودشان با ما بازی کنند، صددرصد ما پیروز می‌شدیم. زیرا بازیکنان بومی، بهتر از بازیکنان کشورهای عربی هستند.

سرمربی تراکتورسازان گفت: سال‌های گذشته که با تیم الشارجه بودم، به دلیل اینکه ابزار نداشتند موفق نشدیم. ما نمی‌توانیم از تیم‌های صدر جدول و پایین جدول بازیکن کمکی جذب کنیم. ما سعی می‌کنیم کاملا تیم را برای مسابقه‌های آسیایی آماده کنیم و تمام توان‌مان را برای مسابقه‌های آسیایی خواهیم گذاشت.

اولیویرا در پایان درباره هواداران تیمش بیان کرد: از هواداران می‌خواهم در بازی فردا به استادیوم بیایند زیرا قدرت تراکتور، آن‌ها هستند و بدون آنها صفر هستیم. مردم تبریز و هواداران تراکتور خانواده دوم من هستند و هیچ زمان ارتباطم را با آن‌ها فراموش نمی کنم. هواداران به استادیوم بیایند تا قهرمانی بازی‌های حذفی را جشن بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها