أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۶۱۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي اتلتيکو مادريد پس از آنکه تيمش در خانه ميلان به برتري رسيد تاکيد کرد تيمش قدم بزرگي براي رسيدن به يک چهارم برداشته است.

ديدار رفت تيم‌هاي ميلان و اتلتيکو مادريد از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سن سيرو انجام شد که با برتري يک بر صفر اتلتيکو همراه بود.

تک گل اين ديدار را ديگو کاستا در دقيقه 83 وارد دروازه حريف کرد تا تيمش را در يک ديدار حساس و دور از خانه به پيروزي برساند. با اين شرايط تيم مادريدي مي‌تواند با خيالي آسوده‌تر به ديدار برگشت در ويسنته کالدورن بنگرد.

به گزارش فارس، ديگو سيمئونه در مورد اين ديدار به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: خوب شروع کرديم اما مدتي بعد توپ را خيلي ساده از دست مي‌داديم. به همين خاطر کمي آسيب پذير نشان داديم. بازي‌مان به اندازه کافي سرعت نداشت و نتوانستيم آنطور که مي‌خواهيم نتيجه بگيريم. اين موضوع به ميلاني‌ها کمک زيادي کرد. در نيمه دوم تيمم کمي فرق کرد. ماريو سوارز در ميانه خط هافبک نمايش بهتري ارائه کرد و توپ بيشتري در اختيار گرفت. او تيم را راه انداخت و به تيم را به سمتي برد که همه دوست داشتند. همه مي‌دانند زماني که به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا مي‌رسيد، هر اشتباهي ممکن است منجر به حذف تيم شود.

سيمئونه در ادامه خاطر نشان کرد: تيباوت کورتويس نمايش دلپذيري داشت و توپ آندرا پولي را بسيار زيبا دفع کرد. او در ادامه نيز عملکرد خوبي داشت. ما هم رو به انجام يک بازي تاکتيکي آورديم و سعي کرديم از شانس‌هايمان براي رسيدن به پيروزي استفاده کنيم. قدم بزرگي براي رسيدن به مرحله بعد برداشتيم اما بايد در ويسنته کالدرون هم سخت تلاش کنيم تا به هدف‌مان برسيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها