کد خبر: ۲۰۶۱۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ميلان با وجود آنکه تيمش در سن سيرو مغلوب ميهمان شد تاکيد کرد همه بايد خوش‌بين بوده و موفقيت تيم را باور داشته باشند.

ديدار رفت تيم‌هاي ميلان و اتلتيکو مادريد از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سن سيرو انجام شد که با برتري يک بر صفر اتلتيکو همراه بود.

تک گل اين ديدار را ديگو کاستا در دقيقه 83 وارد دروازه حريف کرد تا تيمش را در يک ديدار حساس و دور از خانه به پيروزي برساند. با اين شرايط تيم مادريدي مي‌تواند با خيالي آسوده‌تر به ديدار برگشت در ويسنته کالدورن بنگرد.

به نقل از فارس، کلارنس سيدورف در خصوص اين ديدار به اسکاي اسپورتس گفت: فکر مي‌کنم هم ديدند که چطور شاگردانم در زمين نمايش خوبي ارائه کردند. از اينکه آنها چنين نمايشي داشتند به خودم مي‌بالم. در 20 دقيقه ابتدايي ما قدرت‌مان را از دست داده بوديم که اين موضوع موجب شد تا حريف بدون آنکه بتواند موقعيت خوبي ايجاد کند به دروازه ما نزديک شود. بدشانس بوديم که گل خورديم و فرصتي هم براي جبران نداشتيم.

سيدورف افزود: ويسنته کالدرون فضاي سنگيني دارد اما با اين ورزشگاه ناآشنا نيستم. زماني که بازيکن رئال مادريد بودم دوران خوبي داشتم و گل‌هاي زيبايي هم مقابل اين تيم به ثمر رساندم. همواره به بازيکنان و هواداران ميلان گفته‌ام که بايد هر روز و هر شب خوش‌بين بوده و موفقيت تيم را باور داشته باشند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها