کد خبر: ۲۰۶۳۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
سنگربان آلماني تيم فوتبال بايرن مونيخ ادعا کرد مي‌دانسته چگونه ضربه پنالتي هموطنش در تيم آرسنال را مهار کند.
مانوئل نوير، دروازه‌بان تيم بايرن مونيخ ادعا کرد مهار پنالتي اوزيل در بازي شب گذشته (چهارشنبه) باواريايي‌ها برابر آرسنال در ديدار دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به لطف شناختش از زننده اين پنالتي بوده است.

به گزارش تسنيم، آرسنال در اين بازي در دقيقه 9 صاحب يک ضربه پنالتي شد اما نوير با مهار اين ضربه که توسط هموطنش مسعوت اوزيل زده شد، ‌توپچي‌ها را از رسيدن به گل محروم کرد تا در پيروزي 2 بر صفر باواريايي‌ها نقش بزرگي ايفا کرده باشد.

نوير درباره مهار اين پنالتي گفت: من مي‌دانم که مسعوت اوزيل چگونه ضربات پنالتي‌اش را مي‌زند. اين بار هم مي‌دانستم که او پيش از زدن ضربه مکثي طولاني خواهد کرد تا تصميم بگيرد توپ را به کدام گوشه دروازه بفرستد، البته ممکن بود او هر کدام از 4 گوشه دروازه را انتخاب کند.

نوير درادامه تاکيد کرد کسب اين پيروزي خارج از خانه تمرکز تيمش را براي بازي برگشت در آليانتس آره‌نا نخواهد گرفت. وي افزود: ما هنوز هم مي‌دانيم که تيم‌هاي صعود کننده از مراحل حذفي ليگ قهرمانان اروپا در 2 بازي مشخص مي‌شوند. هنوز کارهاي زيادي پيش‌رو داريم که هر کدام از آنها ممکن است بر وفق مراد‌مان پيش نروند.

پنالتي سوخته اوزيل در بازي برابر بايرن مونيخ اولين ناکامي او در زدن اين ضربات نبوده است. اين هافبک آلماني که در تابستان سال جاري با قراردادي 42.5 ميليون پوندي از رئال مادريد به جمع توپچي‌هاي لندن پيوست، سابقه بدي در زدن ضربات پنالتي‌ دارد که آخرين آن در جريان بازي آرسنال و مارسي در مرحله گروهي فصل جاري ليگ قهرمانان اروپا بود. اوزيل که در 3 فصل حضورش در رئال مادريد هرگز پشت ضربات پنالتي قرار نگرفته بود 5 سال پيش زماني که براي وردربرمن بازي مي‌کرد که يک پنالتي را برابر مونشن‌گلادباخ از دست داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها