کد خبر: ۲۰۶۸۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
گلزني بازيکن ايراني تيم فوتبال فولام انگليس بازتاب خوبي در رسانه‌‌هاي آلماني داشت.

شب گذشته اشکان دژاگه موفق شد در ديدار هفته بيست و هفتم هفتم ليگ برتر و بازي خارج از خانه فولام برابر وست‌برومويچ آلبيون تک گل تيمش را در تساوي يک بر يک به ثمر رساند.

از آنجايي که دژاگه عمده دوران ورزشي خود را در بوندس‌ليگا در تيم‌هاي نظير هرتابرلين و ولفسبورگ پشت سرگذاشته، درخشش او در اين مصاف انعکاس خوبي در رسانه‌هاي ژرمن‌ها داشت.

*کيکر: دژاگه مي‌خواست با گلش، ماگات را شاد کند

هفته‌نامه کيکر در گزارش تحليلي که از اين بازي منتشر کرد،‌ از عملکرد مهاجم ايراني شاغل در ليگ برتر تعريف کرد.

اين نشريه پرتيراژ نوشت اولين بازي که فليکس ماگات به عنوان مربي روي نيمکت فولام نشست، مقابل وست‌برومويچ با تساوي يک بر يک خاتمه يافت. در دقيقه 28 اشکان دژاگه، شاگرد سابقش در ولفسبورگ فولام را از ميزبان آلبيوني پيش انداخت. او روي پاس ريچاردسون گل زيبايي زد. با اين گل مي‌خواست به مربي سابق و جديدش در بدو ورود به فولام، شادي را ارزاني کند. اما دقيقه 86 ويدرا با گلي که زد، بازي را به تساوي کشاند.

*بيلد: دژاگه به مربي‌اش گل هديه داد

روزنامه بيلد ديگر نشريه‌اي بود که عملکرد دژاگه را در اين بازي مثبت ارزيابي کرد.

اين نشريه با اشاره به حضور فليکس ماگات به عنوان سرمربي جديد فولام عنوان کرد: در ديدار منجر مقابل وست‌برومويچ آلبيون ماگات در اولين حضورش به تساوي يک بر يک رسيد. البته اين نتيجه مي‌توانست برد باشد. او در اين بازي از ساشا ريتر و لوئيس هولت‌بي، دو ستاره آلماني استفاده کرد. حتي از اشکان دژاگه 27 ساله که در تيم ولفسبورگ سال 2009 به عنوان شاگرد در اختيار داشت،‌ نيز استفاده کرد.دژاگه هم براي تيمش دقيقه 28 گلزني کرد و به مربي‌اش گل هديه داد اما گويا اين گل براي کسب امتياز کامل ماگات کافي نبود چون آلبيون بازي را مساوي کرد.

*دي سايت: شاگرد سابق براي ماگات گل زد

روزنامه دي‌سايت نيز از جمله نشرياتي بود که بخشي را به اين منظور اختصاص داد.

اين نشريه آلماني نوشت: در دوئل نامزدهاي سقوط از ليگ برتر انگليس، اشکان دژاگه، بازيکن اسبق ولفسبورگ و شاگرد پيشين ماگات دقيقه 28 تيمش را پيش انداخت اما وقتي گل تساوي ديرهنگامي دريافت کرد پس از 7 هفته در حسرت برد باقي ماند.

گزارشگر اين نشريه معتقد است هم تيمي‌هاي دژاگه اگر کمي دقت مي‌کردند مي‌توانستند با گل بازيکن ايراني 3 امتياز بگيرند.

زود دويچه سايتونگ: ماگات به لطف دژاگه امتياز گرفت

روزنامه زوددويچه سايتونگ نيز نوشت: ماگات به لطف گلزني شاگرد سابقش در ولفسبورگ يعني اشکان دژاگه تا دقيقه 86 در آستانه کسب برد و امتياز کامل قرارداشت اما وقتي آن هنگام ويدرا گلزني کرد و بازي مساوي شد، فقط يک امتياز از بازي را کسب کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها