کد خبر: ۲۰۶۹۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
نرگس آبیار کارگردان شیار ۱۴۳ در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی شیار 143 در خصوص پروژه جدید سینمایی اش بیان داشت: موضوع فیلم نامه بعدی ام اجتماعی خواهد بود و البته بحث دفاع مقدس برای بنده بسیار مهم است و در آینده کارهایی را در این موضوع خواهم داشت. مادارن شهید از بزرگترین ایثارگران تاریخ اند و این فیلم تحفه ای برای این مادارن بزرگوار است.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی شیار 143 در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 در خصوص پروژه جدید سینمایی اش بیان داشت: موضوع فیلم نامه بعدی ام اجتماعی خواهد بود و البته بحث دفاع مقدس برای بنده بسیار مهم است و در آینده کارهایی را در این موضوع خواهم داشت.

وی همچنین در خصوص فیلم شیار 143 اظهار داشت: مادارن شهید از بزرگترین ایثارگران تاریخ اند و این فیلم تحفه ای برای این مادارن بزرگوار است.



نرگس آبیار در ادامه افزود: کاری که آقای حاتمی کیا در متوجه کردن افکار به سمت فیلم شیار 143 انجام دادند در اصل به نوعی ایثار هنری بود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

این گارگردان با اشاره به استقبال از این فیلم در شهرستان های کشور گفت: اکران فیلم ها در شهرستان ها موجب می شود که مردم بتوانند با فیلم ها به خوبی ارتباط بگیرند و ما هم نیز بازخورد های لازم را در خصوص فیلم دریافت کنیم.

گفتگو از: مجتبی روحانی نژاد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها