کد خبر: ۲۰۷۳۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم اسپانيايي چلسي يکي از بازيکناني است که تيم والنسيا براي تقويت خود در تابستان سال آينده زير نظر گرفته است.
به نقل از نشريه ميرر، رومن آبراموويچ، مالک روس باشگاه چلسي به تصميم کادر فني آبي ‌پوشان ‌لندن براي فروش فرناندو تورس، مهاجم اسپانيايي تيم چراغ سبز نشان داده است.

تورس که 3 سال پيش با قراردادي به ارزش 50 ميلون پوند از ليورپول به چلسي پيوست و به گران‌قيمت‌ترين بازيکن تاريخ ليگ برتر انگليس تبديل شد، نتوانسته آنچنان که بايد و شايد انتظارات را برآورده کند و امسال هم نمايش چندان پرفروغي نداشته است. اين مسئله سبب شده همچون فصل گذشته اخباري در خصوص برنامه چلسي براي فروش مهاجم پيشين اتلتيکومادريد مطرح شود که خبر نشريه ميرر انگليس هم يکي از آنها است.

براساس اين خبر، آبراموويچ با فروش تورس به قيمت 16 ميليون يورو، موافقت کرده است و والنسيا نخستين تيمي است که براي خريد اين مهاجم 29 ساله اعلام آمادگي کرده و خواهان برگرداندن او به لاليگا است. تورس 2 سال ديگر با چلسي قرارداد دارد که در پايان آن جزو بازيکنان پا به سن گذاشته محسوب مي‌شود. به همين دليل آبراموويچ ترجيح داده تورس را اکنون با يک سوم مبلغ خريدش بفروشد تا اينکه او را به عنوان بازيکن آزاد از دست بدهد.

علاوه بر اين ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي روز گذشته در اظهارنظري کنايه‌‌آميز اعلام کرد تيمش مهاجم ندارد و اينکه او خواهان جذب مهاجمي مانند فالکائو از موناکو است که اين موضوع نيز احتمال اضافه شدن تورس به فهرست بازيکنان مازاد چلسي را افزايش مي‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها