کد خبر: ۲۰۸۳۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
مدير عامل باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت: انتظار ما از کادر فني تيم ملي در انتخاب بازيکنان، داشتن نگاهي ملي و آينده‌نگر بود.

 

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، در پي اعلام اسامي دعوت شدگان به اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان، غلامرضا سمندر در واکنش به عدم دعوت بازيکن از اين تيم به اردوي تيم ملي اظهار داشت: واقعا انتظار ما از کادر فني تيم ملي فراتر از اين بود و ما بر اين باور بوديم که مي بايست در اجراي اين امر نگاهي ملي و آينده نگر وجود داشت..

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز در ادامه افزود: بحث ما تنها دعوت بازيکنان مان نيست. تيم گسترش فولاد تبريز به اذعان اکثر قريب به اتفاق کارشناسان، يکي از موفق ترين تيم ها در پرورش بازيکنان جوان و بومي است و با اتکا به همين نيرو بوده که تاکنون در اولين سال حضور در ليگ برتر در ميان هشت تيم اول قرار دارد. سمندر اضافه کرد: ما به پتانسيل بازيکنان مان اعتقاد کامل داريم و بر اين باوريم که آينده فوتبال کشور از آن همين جوانان است. تنها انتقاد ما اين است که کادر فني تيم ملي مي بايست در انتخاب و دعوت از بازيکنان اين نکته نيز در نظر مي گرفت که بازيکناني در تيم نو بنيادي همچون گسترش فولاد مشغول فعاليت هستند، با مشاهده چنين روالي، باعث تاثير منفي روي انگيزه آنان خواهد شد.

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز با اشاره به اينکه اين امر تنها مختص گسترش فولاد نيست، گفت: چنين موضوعي براي ساير تيم هايي که شرايطي مشابه ما دارند نيز شامل مي شود و فدراسيون فوتبال مي بايست در سياست گذاري هاي خود توجه به اين امر را نيز مدنظر قرار مي داد.

غلامرضا سمندر با تاکيد بر لزوم يکدلي و اتحاد جمعي اهالي فوتبال کشور براي موفقيت تيم ملي در جام جهاني اظهار داشت: هدف و نيت همه ما موفقيت و پيشرفت فوتبال کشورمان است و اگر انتقادي را مطرح مي کنيم تنها در راستاي اصلاح روند موجود است.

در پايان همچنين غلامرضا سمندر ضمن تبريک پيروزي تيم فوتبال تراکتورسازي دربازي هاي آسيايي برابر تيم قدرتمند الاتحادعربستان آرزوي موفيقت و سربلندي براي تراکتورسازان را خواستار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها