کد خبر: ۲۰۸۳۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا در آستانه ديدار دوستانه مقابل ايتاليا اعلام کرد هنوز تصميم نگرفته است چه کسي درون دروازه قرار بگيرد.
 

ويسنته دل بوسکه براي ديدار دوستانه چهارشنبه شب مقابل ايتاليا در ويسنته کالدرون 22 نفر را به اردوي تيم ملي دعوت کرد. سرمربي لاروخا در اين باره اظهار داشت: به بازيکنان اجازه مي‌دهيم خودشان مشکلاتي که بين بازيکنان تيم وجود دارد را حل کنند. ما نبايد اتفاقاتي که در فوتبال مي‌افتد را بزرگ کنيم؛ ممکن است مشکلاتي وجود داشته باشد و اين قابل درک است. اما در آخرين بازي فکر نمي‌کنم هيچ برخوردي وجود داشت.

وي ادامه داد: دعوت ديگو کاستا به تيم ملي يک مورد غيرمعمولي بود زيرا او هرگز پيش از اين به تيم ملي دعوت نشده بود و به خاطر اينکه متولد برزيل است اما کاستا بازيکني است که به دليل موفقيت‌هايي که در باشگاهش کسب کرده به تيم ملي دعوت شده و به دليل اينکه ما معتقديم او مي‌تواند به ما کمک کند. فقط به همين دليل است که او را به تيم ملي دعوت کرده‌ايم.

سرمربي تيم ملي اسپانيا خاطرنشان کرد: خيلي بيشتر از دو بازيکن مهم حضور در تيم ملي را از دست داده‌اند. سه ماه تا رقابت‌هاي جام‌جهاني باقي مانده است و اتفاقات زيادي مي‌تواند بيفتد تا اين بازيکنان در تيم ملي تثبيت شوند يا بازيکنان جديدي به تيم بيايند.

وي اضافه کرد: ايتاليا يکي از بزرگترين‌ تيم‌هاي ملي دنيا است. هسته اين تيم بازيکنان يوونتوس هستند و مسابقات سختي مقابل آنها داشته‌ايم؛ مثل اولين مسابقه در رقابت‌هاي يورو 2012 و دو مسابقه در رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها که يکي از آنها به وقت‌هاي اضافه کشيده شد. در فينال يورو 2012 نيز با هم بازي کرديم که احتمالا بهترين مسابقه ما در سال‌‌هاي اخير بود.

دل بوسکه در خصوص انتخاب دروازه‌بان اول تيمش گفت: در اين باره هنوز تصميم نگرفته‌ام. بايد ببينيم بازيکنان در چه شرايطي هستند. کاسياس عالي بازي کرده است و ديگو لوپز و کاسيا با هم خوب جفت شده‌اند و در بهترين شرايطشان بازي مي‌کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها