کد خبر: ۲۰۸۵۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه داماش گفت: اي کاش از ابتدا مربي‌اي را انتخاب مي‌کردند که در هر شرايطي کنار تيم ملي باشد، نه اينکه از لس‌آنجلس مربي بياورند که بعد از مدتي برود.

امير عابديني درباره وضعيت باشگاه داماش گيلان اظهار داشت: اتفاق جديدي نيفتاده اما صحبت‌هاي جديدي از مديران استان گيلان مي‌شنويم.

به نقل از تسنيم، وي با اشاره به زماني که نام پگاه گيلان به داماش تغيير يافت، تصريح کرد: در زمان استانداري مهندس قهرماني، ايشان نامه‌اي نوشتند که به دليل بدهکاري و عدم تامين بودجه قادر به تامين نيازهاي داماش نيستند. افرادي که اکنون مسئول هستند و نمي‌دانند مسئول به چه معناست، در آن زمان در گوشه و کنار استانداري کار مي‌کردند.

مديرعامل داماش تصريح کرد: مهندس قهرماني بي‌پرده نوشت که يک هنجار اجتماعي اگر تعليق شود از نظر امنيتي و سياسي شهر دچار مشکل خواهد شد. در همين برهه شرکت لوشان و امير منصور آريا در حال آغاز فعاليت بودند. ما نيز در تيم داماش تهران و در ليگ دسته اول حضور داشتيم. به ما زماني که گفتند پگاه را تحويل بگيريد، نزديک دو ميليارد و نيم پول داديم و نام پگاه به داماش تغيير يافت.

عابديني يادآور شد: از تغيير نام پگاه به داماش 5 سال مي‌گذرد ولي جالب است آقايان مي‌گويند، نمي‌دانيم مالک باشگاه داماش کيست. مطالبي که عنوان مي‌کنند، نشان مي‌دهد که آقايان بر اساس ضابطه انتخاب نشده و با لابي و رفاقت مسئوليت گرفته‌اند. مديرکل استان اصلا نمي‌داند مديرکلي به چه معنا است. از زماني که داماش را تحويل گرفته‌ايم، 4 استاندار تغيير کرده‌اند.

مديرعامل داماش گفت: در اين چند سال داماش 8 ميليارد بدهي برجاي گذاشته که بيش از 4 ميليارد آن براي شهرام قويدل مالک قبلي داماش است. مقداري از سازمان ليگ پول گرفتيم، مبلغي هم بابت ترانسفر عليرضا جهانبخش و محمد آبشک دريافت کرديم. از استانداري درخواست 200 ميليون پول کرديم که پاسخ دادند بضاعت نداريم. ما از معاون وزير ناراحتيم، چون اگر معناي استانداري را مي‌دانست چنين مديراني انتخاب نمي‌شدند.

عابديني در ادامه با اشاره به وضعيت داماش در ليگ عنوان کرد: اگر «رد مال» تا پايان سال يا اوايل سال آينده صورت گيرد، مشکلات داماش حل مي‌شود و تيم در ليگ مي‌ماند و اگر اين مسئله انجام نشود باز هم مسئولان قضايي به باشگاه کمک مي‌کنند و داماش بازهم بدهکارتر مي‌شود.

وي در خصوص ديدار 7 فروردين سال آينده داماش - پرسپوليس گفت: پرسپوليس براي قهرماني بايد از ما رد شود.کار پرسپوليس خيلي سخت است چون داماش هميشه مقابل تيم‌هاي مدعي خوب بازي کرده است. فصل گذشته استقلال را رفت و برگشت شکست داديم و مانع قهرماني سپاهان در نيم فصل اول شديم.

عابديني در خصوص کنار رفتن سعيد شيريني و انتخاب محمد پنجعلي به عنوان سرپرست پرسپوليس خاطرنشان کرد: بايد صبر کرد تا دستگاه‌هاي کشور کارشان را در رابطه با شيريني انجام دهند. نبايد عجولانه قضاوت کرد. از طرفي پنجعلي پيشکسوت پرسپوليس است و فوتبال را مي‌فهمد اما نبايد در مسائل دخل و خرج تيم دخالت کند چون شيريني هم بالاتر از حيطه کاري خود انجام فعاليت مي‌کرد و پنجعلي نبايد با اين مسائل کاري داشته باشد.

وي در پايان در مورد بحث کارلوس کي‌روش و اميد نمازي به تسنيم گفت: روزي درباره نمازي مطالبي گفتم که بعدها او با من تماس گرفت و بابت صحبت‌هايم گله کرد اما باز هم مي‌گويم نمازي براي فوتبال ايران غريبه بود و بستري براي او فراهم شود، از ايران خواهد رفت. اي کاش از ابتدا مربي‌اي را انتخاب مي‌کردند که در هر شرايطي کنار تيم باشد، نه اينکه از لس‌آنجلس مربي بياورند که بخواهد برود. کي‌روش حق دارد ناراحت باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها