کد خبر: ۲۰۹۰۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال اسپورتینگ کویلیا گفت: هدفم این است که در جام جهانی به عنوان دروازه‌بان شماره یک درون دروازه قرار بگیرم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا حقیقی اظهار داشت: در آخرین دیدار باشگاهی به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفتیم و در شرایطی که راحت می‌توانستیم 6،7 گل بزنیم، این تیم فرصت طلبی کرد و با استفاده از تجربه خود با یک گل پیروز شد.

 

وی افزود: در این دیدار 90 دقیقه در میدان حضور داشتم. تیم ما مشکل گلزنی دارد و در تعطیلات ژانویه 2 گلزن اصلی و برزیلی خود را از دست دادیم اما امیدوارم که این مشکل حل شود و بار دیگر تیم ما روی روال برد بیفتد.

 

دروازبان تیم اسپورتینگ کویلیا در پاسخ به این سوال که آیا در اندیشه پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی در جام جهانی است، خاطرنشان کرد: هدفم این است که در جام جهانی به عنوان دروازه‌بان شماره یک درون دروازه قرار بگیرم اما از آینده هیچ کس به جز خدا خبر دارد و شاید از اردوی بعدی کی‌روش مرا دعوت نکند. در هر حال هدف من این است که دروازه‌بان فیکس تیم ملی باشم و تمام تلاشم را هم انجام می‌دهم تا به آن برسم.

 

حقیقی در مورد زمان بازگشت مجددش به لیگ ایران عنوان کرد: 3 سال دیگر با تیم روبین‌کازان قرارداد دارم و به این ترتیب فعلا در اروپا خواهم بود. پس از پایان قرارداد قرضی‌ام با تیم کویلیا به تیم روسی برمی‌گردم و فعلا به هیچ عنوان در فکر بازگشت به فوتبال ایران نیستم.

 

وی در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس و اینکه آیا دلخوری‌های قبلی‌اش از برخی رفتارها در این تیم رفع شده یا نه، تصریح کرد: ناراحتی خاصی از پرسپولیس ندارم و امیدوارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها