کد خبر: ۲۰۹۱۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
«کی‌روش با بهترین نفرات در لیگ ایران و حاضرین در لیگ های اروپایی و بالاترین قرارداد به جام جهانی صعود نمودو آقای اسکوچیچ با تعدادی بازیکن با تجربه و جوانان جویای نام و 120.000 دلار بهترین نتایج ملوان را رقم زده است.»
بعد از نشست مطبوعاتي مالك و مديرعامل جديد باشگاه ملوان و صحبت ها و شبهاتي كه درباره ملوان در مديريت هاي پيشين اعلام كرده بودند، صادق درودگر بار ديگر دست به قلم شده و در پاسخ به تك تك نكاتي كه محجوب و معمايي در كنفرانس خبري خود مطرح كرده‌اند، نامه بلند بالايي نوشته است. او درباره همه بدهي ها و مشكلات اين باشگاه نطق بلند بالايي داشته در مقايسه اسكوچيچ و كي‌روش حرف جالبي مي‌زند: « در مورد آقای اسکوچیچ فرموده اید که از کی‌روش بیشتر به او توجه می شود بلی زیرا کی‌روش با بهترین نفرات در لیگ ایران و حاضرین در لیگ های اروپایی و بالاترین قرارداد به جام جهانی صعود نمود و آقای اسکوچیچ با تعدادی بازیکن با تجربه و جوانان جویای نام و 120.000 دلار بهترین نتایج ملوان را رقم زده است ، حال سوال بنده این است شما چرا از موفقیت ملوان نارحت هستید؟»
او همچنين در بخش ديگري از نامه‌اش خطاب به مالك و مديرعامل جديد باشگاه نوشته: «آقای محجوب حضرت امام حسین (ع) فرمود: اگر دین ندارید آزاده باشید این حقیر نیز به شما برادر بزرگوار عرض می نمایم اگر پول ندارید منصف باشید.
شما که پول بازیکنان را نداده اید و پاداش چهار بازی نیز پرداخت نشده ،بدهی دفاتر هواپیمایی ، فروشگاه ورزشی و آب معدنی را هم نپرداخته اید چرا اینقدر پول پول می کنید؟ آقای محجوب پول داران این کشور حتی یکبار نیز از داریی خود حرفی به میان نمی اورند و نمی گویند در بانکهای خارجی حساب دارند و در چند کشور هتل و تجارت سرا دارند و ....... .
و جناب آقای معمایی شما نیز به بدهی های باشگاه اشاره فرموده اید، نمی خواهم از بدهی های باقیمانده شما در راه آهن و شاهین بوشهر بگویم و چون تا کنون یک غلط داشته اید نمره شما را کسر ننموده و برایتان تمام نمره را لحاظ می نمایم ولی به شرط اینکه تکرار نشود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها