کد خبر: ۲۰۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۰
فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: استعمال قلیان در اماکن عمومی جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده پلیس برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، استعمال قلیان در محیط‌های عمومی را جرم عنوان و اظهار کرد: استعمال قلیان نوعی جرم اجتماعی محسوب می‌شود و در صورت مشاهده این مورد توسط پلیس برخورد می‌شود.
وی در ادامه افزود: استعمال قلیان توسط خانواده‌ها که در سطح شهر دیده می‌شود از جمله مصادیق این جرم ‌و استعمال قلیان در تمام نقاط شهر و توسط تمام افراد ممنوع است.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به استعمال قلیان توسط برخی جوانان در پارک‌های سطح شهر، اعلام کرد: این حرکت نوعی هنجار‌شکنی در جامعه است و پلیس با دیدن این صحنه‌ها برخورد قاطعانه خود را آغاز می‌کند.
وی با اشاره به برخورد پلیس با مراکز ارائه‌دهنده قلیان بیان کرد: 45 مرکز دارای مجوز پخش قلیان در سطح استان وجود داشت که مجوز آنها برای ارائه قلیان باطل شده است.
توکلی افزود: پلیس با برخی قهوه‌خانه‌ها که مجوزی در این زمینه نداشتند نیز برخورد کرده که در این زمینه 80 درصد قهوه‌خانه‌های غیرمجاز پلمب شدند و مابقی تعهد جمع‌آوری قلیان‌ها را داده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 هزار قلیان از مراکز غیر مجاز جمع‌آوری شده است، افزود: نیروی انتظامی با تمام مراکز عمومی که قلیان عرضه می‌کنند به‌صورت جدی برخورد خواهد کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها