کد خبر: ۲۰۹۹۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان پاري‌سن‌ژرمن انتخاب سيدورف به عنوان سرمربي ميلان را تصميمي درست دانست. او از آمادگي بالاي تيم ملي فوتبال برزيل براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل سخن گفت.

جام جهاني 2014 در برزيل برگزار مي‌شود و کشور ميزبان با توجه به ستارهايي که در اختيار دارد و امتياز ميزباني که از آن بهرمند است، بيشترين شانس را براي قهرماني دارد.

تياگو سيلوا، کاپيتان سلسائو درباره سطح کيفي تيمش قبل از برگزاري جام‌جهاني گفت: در ديدار اخير خود برابر آفريقاي جنوبي نمايش بسيار خوبي داشتيم و يک پيروزي مقتدرانه را به دست آورديم. احساس مي‌کنم که در شرايط خوب بدني قرار دارم و مي توانم در جام جهاني به تيم ملي کشورم کمک کنم. الان به فرانسه برگشته‌ام تا براي پاري سن ژرمن تيم باشگاهيم بازي کنم. آماده‌ام تا به اين تيم در ليگ فرانسه و ليگ قهرمانان ارويا کمک کنم. خوشبختانه هم در تيم باشگاهيم و هم در تيم ملي شرايط خوبي دارم و اين خوشحال‌کننده است.

او افزود: برزيل در شرايط خوبي به سر مي‌برد و همه چيز طبق روال است. اگر شرايط بد بود از نظر روحي و بدني افت مي کرديم اما خوشبختانه نشان داده ايم که تيم خوبي هستيم و شانس بالايي براي قهرماني در جام جهاني داريم.

تيم‌هاي آفريقايي در جام جهاني ضعيف نخواهند بود به همين خاطر ترجيح داديم تا برابر آفريقاي جنوبي ديدار دوستانه‌اي را برگزار کنيم تا توانايي خود را قبل از شروع جام جهاني محک بزنيم. ما در جام جهاني با تيم آفريقايي کامرون همگروه هستيم. اين تيم همواره بازي هجومي را در دستور کار خود قرار مي دهد و يارگيري نفر به نفر را در زمين اجرا نمي‌کند. بازي برابر چنين تيمي جذاب و زيبا خواهد بود چرا که سبک بازي برزيل هم هجومي است و بازي برابر تيم هاي هجومي را دوست داريم. در آينده اين تيم را بيشتر بررسي خواهيم کرد تا با شروع جام جهاني به مشکلي نخوريم.

ميلان فصل کابوس واري را در رقابت‌هاي سري A پشت سر مي‌گذارد و بدترين نتايج تاريخ خود را کسب کرده است. سران اين باشگاه ايتاليايي پس از کسب نتايج ضعيف اين تيم ماسيميليانو آلگري را از کار برکنار و کلارنس سيدورف را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کردند. سيلواي برزيلي انتخاب سيدورف را به عنوان سرمربي جديد ميلان تصميمي درست مي داند. او که سابقه همبازي شدن با سيدورف در ميلان را دارد گفت: من سيدورف را به خوبي مي شناسم. او مربي توانايي است و مي تواند تغييرات زيادي را در ميلان به وجود آورد. من از بزرگترين حاميان و جدي‌ترين طرفداران سيدورف هستم. او توانايي هاي بالايي دارد و اطمينان دارم که در آينده به مربي بزرگي تبديل خواهد شد. سيدورف دوست و برادر من است و براي او در هر کجا که باشد آرزوي موفقيت مي کنم. اميدوارم که ميلان با اين مربي بزرگ به روزهاي اوجش برگردد و نتايج خوبي را کسب کند تا بارديگر سن سيرو غرق در شادي شود.

نتايج ميلان با سرمربي هلندي جديد خود تا حدودي بهتر شده است و الان اين تيم با 35 امتياز در جايگاه دهم جدول رده‌بندي قرار دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها