کد خبر: ۲۱۰۰۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
کارلوس ته‌وز با اعلام اين که يوونتوس فصل آينده به دنبال قهرماني در ليگ قهرمانان اروپاست، ليگ ايتاليا را سخت‌ترين ليگ فوتبال جهان توصيف کرد.

کارلوس ته‌وز ، مهاجم آرژانتيني يوونتوس که به اردوي تيم ملي کشورش دعوت نمي‌شود با زدن 15 گل در صدر جدول گلزنان ليگ ايتاليا قرار دارد و توانسته تيمش را در آستانه قهرماني در ليگ ايتاليا قرار دهد.

او در گفت‌وگو با سايت باشگاه يوونتوس درباره سطح ليگ ايتاليا گفت: من در کشورهاي زيادي بازي کرده‌ام و به نظرم ليگ ايتاليا، سخت‌ترين ليگ فوتبال جهان است. فشار زيادي در هر بازي وجود دارد و باعث شده اين ليگ از لحاظ تاکتيکي سخت‌ترين ليگ فوتبال جهان باشد.

مهاجم آرژانتيني درباره شرايط تيمش نيز گفت: تيم ما در اين فصل توانست در ليگ قدرت خودش را نشان دهد. نشان داديم وقتي متحد باشيم مي‌توانيم کارهاي سختي را انجام دهيم. يوونتوس باشگاه بزرگي است و همه از ما انتظار دارند که بتوانيم به پيروزي برسيم و قهرمان شويم.

ته‌وز درباره حضور در ليگ قهرمانان اروپا نيز گفت: قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا آرزوي من است. نه تنها من، بلکه بقيه بازيکنان و هواداران نيز آرزو دارند يوونتوس به قهرماني در اروپا برسد. فصل آينده بدون هيچ فشاري پا به ليگ قهرمانان اروپا خواهيم گذاشت. مي‌دانيم که قهرماني در اروپا سخت خواهد بود، اما تلاش خواهيم کرد تا بتوانيم به اين مهم دست يابيم.

مهاجم آرژانتيني يوونتوس در پايان گفت: پوشيدن پيراهن شماره "10" که متعلق به آلکس دلپيرو بوده براي من افتخار است. وقتي اين پيراهن را پوشيدم، احساس شوق کردم. هر وقت توپ به من مي‌رسد به خودم مي گويم که بايد اين توپ را به گل تبديل کنم، زيرا پيراهن شماره "10" را به تن کرده‌ام.

ته‌وز آرژانتيني در پايان درباره علت دعوت نشدنش به تيم ملي آرژانتين گفت: اين نظر سرمربي است و نمي‌خواهم درباره اين موضوع صحبتي کنم، زيرا سرمربي بايد در مورد دعوت نشدنم به تيم ملي صحبت کند.

يوونتوس صدرنشين سري A ايتاليا فردا در هفته‌ بيست و هفتم در خانه از تيم فيورنتينا پذيرايي خواهد کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها