أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۰۲۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم اتلتيکو مادريد که گل‌هاي تيمش را در پيروزي شب گذشته مقابل سلتاويگو به ثمر رساند از کمک کردن به تيمش ابراز خوشحالي کرد.

داويد ويا در پيروزي دو بر صفر شب گذشته اتلتيکو مادريد مقابل سلتاويگو به عنوان بهترين بازيکن ميدان شناخته شد. وي که در ديدارهاي اخير در ترکيب اصلي تيمش جايي نداشت، در غياب ديگو کاستا به ميدان رفت و توانست با به ثمر رساندن گل‌هاي مسابقه بدرخشد.

وي در اين باره اظهار داشت: اين سه امتياز به معناي اين است که ما هنوز در صدر هستيم. همه امتيازات مهم هستند و تمام مسابقات از اين به بعد براي ما حکم فينال را دارند که بايد در آنها به پيروزي برسيم.

ويا ادامه داد: از اين فضاها استفاده کرديم و در دو دقيقه توانستيم نتيجه بازي را تغيير دهيم. از اينکه با گل‌هايم توانستم به تيم کمک کنم، خوشحالم و بايد به تلاش کردن ادامه دهم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها