کد خبر: ۲۱۰۲۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي چلسي پس از پيروزي پر گل مقابل تاتنهام تاکيد کرد حريف تلاشي براي رسيدن به دروازه‌ آنها نمي‌کرده است.

 

چلسي در هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس موفق شد با نتيجه پر گل چهار بر صفر مقابل تاتنهام به برتري برسد.

ساموئل اتوئو 56، ادن هازارد 60 (پنالتي) و دمبا با 88 و 90 براي چلسي گلزني کردند تا تيمشان را با 66 امتياز همچنان در صدر جدول رده‌بندي نگه دارند. از سوي ديگر تاتنهام نيز با همان 53 امتياز در رده پنجم قرار گرفته است.

ژوزه مورينيو در مورد اين ديدار گفت: ما خودمان را براي رويارويي با يک حريف سخت آماده کرده بوديم. به همين خاطر در نيمه نخست آرام بوده و در حال بررسي همه چيز بوديم. بدون هيچ ترس، فشار و هيچ‌گونه استرسي مي‌دانستيم که تاتنهام تيمي است که مي‌تواند به زمين خانگي ما بيايد و فوتبالي که دوست دارد را ارائه کند. واقعيت اين بود که ما کنترل بازي را در دست داشتيم و تاتنهام هم هيچ تلاشي براي رسيدن به دروازه ما نمي‌کرد. اگر آنها مي‌خواستند حمله‌اي را هم به سمت دروازه ما ترتيب دهند به اندازه‌اي نبود که ما را بترساند زيرا ما با آرامش کامل بازي مي‌کرديم.

مورينيو در ادامه گفت: شرايط را تحت امر خودمان درآورده بوديم و منتظر زماني بوديم که بتوانيم خودمان را به گلزني نزديک کنيم. براي نيمه دوم ساختار تيمي را تا حدودي تغيير دادم. مي‌خواستم فاصله بين مهاجمان و هافبک‌هاي تيمم را کم کنم. از اسکار براي انجام اين کار استفاده کردم. همه برنامه‌هايم جواب داد تا به اين پيروزي برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها