کد خبر: ۲۱۰۴۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
4 بازی خوب با تیم‌های آفریقای جنوبی داریم، یک بازی با بلاروس خواهیم داشت، در یک بازی هم به مصاف مونته‌نگرو می‌رویم و سپس یک بازی برابر ترینیداد و توباگو برگزار می‌کنیم و بعد به مصاف آنگولا می‌رویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش در حال جمع‌بندی است تا دستیارانش را انتخاب کند.

مهدی محمدنبی در پایان مراسم انتخاب برترین ورزشکاران سال 92 در خصوص برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی گفت: تقریباً 7 بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم که این بازی‌ها در پایان لیگ که فروردین‌ماه خواهد بود، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 4 بازی خوب با تیم‌های آفریقای جنوبی داریم، یک بازی با بلاروس خواهیم داشت، در یک بازی هم به مصاف مونته‌نگرو می‌رویم و سپس یک بازی برابر ترینیداد و توباگو برگزار می‌کنیم و بعد به مصاف آنگولا می‌رویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره دستیاران کی‌روش پس از رفتن سیموئل و امید نمازی گفت: دیروز با کی‌روش و کفاشیان جلسه‌ای داشتیم و کی‌روش در حال بررسی گزینه‌هایش است و به موقع به ما اعلام خواهد کرد. البته باید بگویم که او دو دستیار برزیلی به ما اضافه می‌کند که از اردوی آفریقای جنوبی به ما ملحق می‌شوند اما درباره دستیار ایرانی باید بگویم که او هیچ اسمی از کسی نبرده است.

نبی در پاسخ به این سؤال که وقتی ما با تیم ملی آرژانتین بازی داریم آیا منطقی است که مربی آرژانتینی در تیم ما باشد، اظهار داشت:‌ او فیزیوتراپ است و در ضمن در باشگاه کرنتیناد مشغول به کار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها