کد خبر: ۲۱۰۴۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
آصفري گفت: برخي موضع‌گيري‌ها و مثال زدن‌ها به جايگاه آقاي هاشمي رفسنجاني لطمه مي‌زند و آنچه كه سبب شده اصولگرايان تا حدودي با آقاي هاشمي فاصله بگيرند همين مواضع است.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسن آصفري، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجاني در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مبني بر اينكه الگوبرداری اساس‌نامه دانشگاه آزاد از اساس نامه‌ای که برای حسینیه ارشاد نوشته شده بود تا رژیم شاه نتواند آن را تصرف کند و رژیم شاه حسینیه ارشاد را تصرف نکرد ولی نظام اسلامی دانشگاه آزاد را تصرف کرد، اظهار داشت: اين گونه مثال زدن‌ها در شان نظام جمهوري اسلامي نيست كه ما بخواهيم نظام جمهوري اسلامي را در مثال‌ها با رژيم طاغوت مقايسه كنيم، آن هم از زبان كسي كه خود مدت زمان بسياري همراه امام(ره) بوده است.

آصفري تاكيد كرد: اين نوع موضع‌گيري‌ها و مثال زدن‌ها به جايگاه آقاي هاشمي رفسنجاني لطمه مي‌زند و آنچه كه سبب شده اصولگرايان تا حدودي با آقاي هاشمي فاصله بگيرند همين مواضع است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران و بيت‌المال متعلق به همه ملت است. در حالي كه در زمان طاغوت اينگونه نبود، بيت‌المال در اختيار افراد و تشكيلات خاصي بود. بنابراين مثال‌هاي اينگونه كه بخواهيم حسينيه ارشاد را در زمان طاغوت و دانشگاه آزاد را در زمان انقلاب اسلامي مثال بزنيم اين واقعا مثال زشتي است.

وي اضافه كرد: به اعتقاد من آقاي هاشمي نمي‌تواند در آينده مقابل اين مثال‌هاي خود پاسخگو باشد و تاريخ اين گونه مثال‌ها را فراموش نخواهد كرد. اين نوع مثال‌ها اگر از طرف فرد عادي بيان شود شايد زياد نمي توان به آن خرده گرفت اما آقاي هاشمي كه خود ادعا دارد همراه امام(ره) و انقلاب بوده است، مناسب نيست كه بخواهد نظام اسلامي را با طاغوت مثال بزند. به اعتقاد من اين نوع مثال‌ها در شان آقاي هاشمي رفسنجاني نيست.

آصفري خاطرنشان كرد: به اعتقاد من اگر آقاي هاشمي رفسنجاني مي‌خواهد از اين صحبت‌ها كند بايد با فكر چنين حرف‌هايي را بزند كه حداقل نيروهاي غير خودي و نيروهايي كه با انقلاب نيستند، نتوانند سوءاستفاده كنند.

وي تصريح كرد: اين مثال‌ها چه معنا و مفهومي دارد، مگر جمهوري اسلامي متعلق به فرد خاصي است كه آقاي هاشمي چنين مثالي بيان مي‌كند. جمهوري اسلامي متعلق به ۷۵ ميليون نفر جمعيت ايران است و اگر دانشگاه آزاد هم در اختيار نظام قرار گيرد، نظام متعلق به ملت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رحيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
۱
۰
هاشمي راكسي تحويل نمي گرد كم اورده براي جلب توجه اين حرفها را مي زند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها