کد خبر: ۲۱۰۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۰
598: سومین جشنواره تخصصی دنیای دیجیتال، در زمینه رایانه‌هاي همراه و قابل حمل و نخستین موزه فناوری اطلاعات ایران، از سه‌شنبه 29 شهریور ماه، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران در خیابان حجاب آغاز به‌کار کرده است .
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این نمایشگاه با حضور حدود 33 شرکت‌ در سالنی به مساحت دو هزار مترمربع برگزار شده است. در این نمایشگاه اکثر برندهای مطرح دیجیتال اعم از سامسونگ، پاناسونیک، اپل و... حضور داشتند.
به گفته سهیل پورگلنار - دبیر برگزاری سومین فستیوال تخصصی دنیای دیجیتال همراه-اصلی‌ترین هدف برگزاری این جشنواره که در آن فعالان عرصه تکنولوژی‌های قابل حمل محصولات خود را عرضه مي‌کنند، نیاز به برگزاری فستیوال‌های تخصصی در راستای ورود به نمایشگاه‌های بزرگ داخلی و منطقه‌اي است.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با انواع محصولات دیجیتالی همراه از قبیل نوت‌بوک، بازیهای رایانه ای، تبلت و گوشی‌هاي هوشمند آشنا شده و ویژگی‌های آن را لمس کنند. همچنین در این نمایشگاه واحدهای صنفی گارانتی و خدمات‌دهنده اینترنت نیز حضور دارند.

از جمله حواشی این نمایشگاه را می توان وضعیت بد حجاب مسئولین برگزار کننده و غرفه داران نمایشگاه دانست که نظارتی نیز بر آن وجود نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
اینا معتبرن یا جنس بنجل مثل قطعات نا کارامد و درجه 3 قاچ هستند ؟
بخاطر تحریم میگم ؟
------------
کاش میشد این شرکت ها را نقد کرد ؟
---------
کاش تحریم نبودیم .
----------
یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها