کد خبر: ۲۱۰۸۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سامي الجابر در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل سپاهان گفت: از تمامي ايراني‌ها به خاطر استقبال گرمي که از ما کردند، تشکر مي‌کنم. بازي با تيم‌هاي ايراني هميشه جذاب بوده به خصوص اينکه فردا مقابل سپاهان يکي از بهترين باشگاه‌هاي ايران به ميدان خواهيم رفت.

به نقل از فارس، وي افزود: از حضور سپاهان در رتبه پنجم ليگ برتر فوتبال ايران اطلاع داريم. مي‌دانيم اين تيم تنها 4 امتياز با صدر جدول فاصله دارد.

سرمربي الهلال عربستان خاطر نشان کرد: هر دو تيم در بازي فردا شانس کسب پيروزي را دارند و اين مسئله 50- 50 است. بازي سپاهان مقابل السد قطر را نگاه کردم و حق اين تيم شکست نبود. مي‌دانيم سپاهان بازيکنان خوبي دارد و از قدرت آنها مطلع هستيم.

الجابر در ادامه در پاسخ به اين سؤال که تيم او در 4 بازي گذشته با 4 ترکيب مختلف به ميدان رفته است و چرا اين کار را صورت داده، گفت: با سؤال شما موافق هستم، ترکيب ما نسبت به سال قبل تفاوت زيادي داشته و تيمي که پارسال مقابل استقلال به ميدان رفت 80 درصد تغيير کرده است. اين تغييرات در جهت بهبود وضعيت باشگاه بوده است. در هر بازي براي کسب شرايط بهتر با ترکيب متفاوت به ميدان مي‌رويم.

وي در مورد اينکه نقطه قوت سپاهان را کجا مي‌بيند، عنوان کرد: خط مياني سپاهان نقطه قوت اين تيم است. بار ديگر تکرار مي‌کنم سپاهان در ديدار مقابل السد قطر لايق کسب شکست نبود. اگر محرم نويد‌کيا از ابتداي اين مسابقه به ميدان مي‌رفت شايد نتيجه بهتري حاصل مي‌شد.

سرمربي الهلال عربستان در مورد اينکه جلسه‌اي با احمد خميس داشته و گفته مي‌شود او به دليل داشتن مدرک مربيگري درجه 4 آسيا در ديدار گذشته مقابل الاهلي امارات با بهانه کردن گرمازدگي روي نيمکت ننشسته است، گفت: سؤال شما را متوجه نمي‌شوم و به اين موضوع جواب نمي‌دهم.

وي که با اصرار اين خبرنگار روبرو شده بود در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه آيا فردا روي نيمکت حاضر مي‌شود، خاطر نشان کرد: به اين سؤال جواب نمي‌دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها