کد خبر: ۲۱۱۱۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) گفت: پتروشیمی همدل است تا هم در غرب آسیا و هم در لیگ برتر قهرمان شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حامد سهراب نژاد کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) در نشست خبری این باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضورش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر در حضورش در تیم ملی تاثیرگذار نخواهد بود؟ اظهار کرد: معتقدم مهم‌ترین قسمت لیگ، مرحله پلی‌آف است و حساس‌ترین زمانی است که بازیکن خودش را نشان بدهد. امسال شرایط به گونه‌ای بود که با حضور چهار بازیکن ملی در باشگاه تصمیم بر این شد تا من بازیکن خارجی شوم. تجربه جدیدی بود و همه چیز خوب پیش رفت. امسال نیز من بازیکن پتروشیمی هستم و تابع باشگاه کار خواهم کرد.

او تاکید کرد: من سه سال پیش از تیم ملی خداحافظی کردم، شرایطم سخت بود، اما با اصرار سرمربی و فدراسیون دوباره به تیم ملی آمدم. دوباره خداحافظی کردم ، اما با اصرار سرمربی و فدراسیون وارد تیم ملی شدم. به هر حال کسانی که من را می‌شناسند عملکردم را می دانند. اگر در تیم ملی باشم خدا را شکر، اگر نباشم آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان دارم.

سهراب نژاد درباره دیدار مهرام و رقابت با حامد حدادی گفت: ما در طول فصل دو بار مهرام را شکست دادیم. اما این مهرام همانند آن تیم نیست. با آمدن صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی و سام داگلاس مهرام تیمی متفاوت شده و قدرتمند است اما ما و آنها به خوبی از هم شناخت داریم و با قدرت برابر هم به میدان می رویم. پتروشیمی از ابتدای لیگ با قدرت کارش را آغاز کرد و ما همدل و هماهنگ بودیم تا به دو هدف برسیم، یکی قهرمانی در غرب آسیا و دیگری تکرار قهرمانی در لیگ برتر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها