کد خبر: ۲۱۱۳۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو در برابر حملات موشکی فعالان فلسطینی از نوار غزه هرگز بی تفاوت نخواهد ماند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری آلمان، شیمون پرز دیشب در دیدار با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس که فلسطین اشغالی سفر کرده است، گفت تل آویو نمی‌تواند نظاره‌گر ادامه حملات موشکی از نوار غزه به شهرک‌های یهودی نشین مناطق مجاور نوار غزه باشد.

پرز در این دیدار تاکید کرد تل‌آویو خواهان دستیابی به صلح و آرامش در منطقه است اما پیش از آن باید جلوی حملات تروریستی را بگیرد.

همزمان با حملات موشکی و خمپاره‌ای دیروز فعالان فلسطینی از نوار غزه، اسرائیل همه گذرگاه های مرزی با نوار غزه را تعطیل کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیشب اعلام کرد اگر حملات موشکی از غزه متوقف نشود و امنیت و آرامش در جنوب اسرائیل برقرار نشود ، ارتش اسرائیل پاسخ شدیدی به این حملات خواهد داد.

پس از شلیک دهها موشک از غزه به جنوب اسرائیل، جنگنده های اسرائیلی دیشب در چند مرحله مناطق مختلف نوار غزه از جمله پایگاه های آموزشی فعالان حماس و جهاد اسلامی را در این منطقه هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی گفتند جنگنده های اسرائیلی دیشب هشت راکت به دو پایگاه حطین و مهاجر متعلق به گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در جنوب و شمال غزه شلیک کردند.

این منابع افزودند جنگنده های اسرائیلی دیشب همچنین با هفت راکت دو پایگاه میراج و عرین متعلق به گردانهای عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها