کد خبر: ۲۱۱۷۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اجازه علي دايي و براي استقبال از خانواده‌ام که از مکه مکرمه آمده بودند به تهران آمدم.
محمد نوري ابتدا در خصوص اردوي مازندران اظهار داشت: خوشبختانه اردوي خوبي را با توجه به تدابير کادر فني در مازندران برگزار کرديم و در کل دو بازي دوستانه نتيجه‌اش اين بود به آمادگي خوبي براي مقابله با داماش برسيم.

به گزارش فارس، روي افزود: ما در دو بازي تدارکاتي به نظر خوب ظاهر شديم البته بازي اول آسان‌تر نسبت به بازي دوم بود اما در کل ما به دنبال تمرين و آشنايي با آب و هوايي مانند داماش بوديم تا بتوانيم با شرايط رشت آشناتر شويم. ما هرگز در دو بازي دوستانه به دنبال برد و باخت و اين حرف‌ها نبوديم و به نظرم محک خوبي براي بازي با داماش خورديم.

وي در پاسخ سوالي که چرا در بازي نساجي غايب بودي گفت: ابتدا بايد به بازيکنان پرسپوليس بگويم مراقب باشند چون متاسفانه حاشيه‌سازان دست به کار شدند تا پرسپوليس را به حاشيه ببرند و به نظرم براي رسيدن به هدفشان دست به هر کاري خواهند زد، پس همه بايد مراقب باشيم.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد: من با توجه به اينکه خانواده‌ام قرار بود از سفر مکه مکرمه به تهران بازگردند با هماهنگي علي دايي که از روز اول اردو به ايشان گفتم که من بايد پنجشنبه به تهران بازگردم و خدا رو شکر ايشان هم موافقت کرد به تهران آمدم تا کار خانواده ام را انجام بدهم و زن و بچه‌ام دچار مشکل نشوند.

نوري ادامه داد: دايي از اول هفته به من اجازه داده بود و مشکل خاصي در اين باره نبود. البته از بچه‌ها شنيدم که بازي خوبي را انجام داده ‌ايم و در کل بازي سنگين بود اما در اين بازي نتيجه اصلا براي ما مهم نبود چون ما به دنبال رسيدن به آمادگي براي بازي با داماش بوديم که اميدوارم آقاي دايي به اهدافش از اين اردو و بازي‌ها رسيده باشد.

وي در خصوص مشکلات تيم فوتبال پرسپوليس که موجب نارضايتي بازيکنان شده نيز گفت: من فقط بايد بگويم اميدوارم که اين مشکلات حل شود. ما در اين سه بازي فقط تمرکزمان به روي نتيجه است تا ان‌شاءالله قهرمان شويم. ما موضع خود را قبلا اعلام کرده‌ايم و فقط اميدوارم وزارت ورزش بيشتر به فکر پرسپوليس باشد. ديگر بقيه چيزها دست مديريت و کادر فني است.

وي افزود: ما بازيکنان همه همدل و هم‌قسم هستيم تا ان‌شاءالله قهرماني را کسب کنيم. هدف ما همين است ولي کارمان خيلي سخت است. متاسفانه در اين شرايط هم همه مي‌خواهند پرسپوليس را با اخبار کذب به حاشيه ببرند که من اميدوارم مسئولان باشگاه با اين شيطنت‌ها برخورد کند. ما بايد در اين شرايط خيلي باهوش‌تر باشيم تا خدا نکرده اين شايعات لطمه‌اي به تيم نزند چون اگر بتوانيم اين حواشي‌ها را پشت سر بگذاريم راحت مي‌توانيم به هدفمان برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها