کد خبر: ۲۱۱۹۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي چلسي از عملکرد داوري در ديدار تيمش برابر آستون‌ويلا بسيار ناراحت است با اين حال ترجيح مي‌دهد سکوت کرده و درباره داور صحبت نکند.

 

چلسي در هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با يک گل برابر آستون‌ويلا تن به شکست داد با اين حال با 66 امتياز در صدر جدول رده‌بندي باقي ماند.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي در نشست خبري بعد از بازي گفت: چلسي بازي خوبي را به نمايش گذاشت و استوار و محکم برابر حريف خود ظاهر شد. شاگردانم در اين ديدار فقط براي پيروزي به ميدان رفتند و براي رسيدن به اين هدف خود دست به هر کاري زدند اما اين طبيعي است که نمي‌توان در تمام ديدارها به پيروزي رسيد. چلسي گاهي اوقات پيروز مي‌شود و گاهي اوقات هم نمي‌تواند سه امتياز را به دست آورد و اين اصلا چيز عجيبي نيست.

در اين ديدار داور دو بازيکن چلسي و سرمربي اين تيم را از بازي اخراج کرد. ژوزه مورينيو از عملکرد داوري بسيار ناراحت به نظر مي‌رسيد با اين حال ترجيح داد سخنان تندي را درباره داور بر زبان نياورد. او گفت: بهتر است که درباره کارت‌هاي قرمزي که داور بازي به راميرس و ويليان داد، صحبت نکنم چرا که متهم به خراب کردن فوتبال مي‌شوم. داور پس از آن که وارد زمين بازي شدم من را اخراج کرد اين در حالي بود که آگبونلاهور مهاجم آستون‌ويلا هم بعد از اخراج راميرس وارد زمين شد اما داور او را اخراج نکرد و هيچ واکنشي نداشت. مي‌دانم که سخن گفتن درباره داور مشکلاتي را براي من به وجود مي‌آورد و اصلا دوست ندارم که با مشکلات جديدي مواجه شوم.

آقاي خاص افزود: اگر قرار باشد از آنچه در درونم است، صحبت کنم مشکلات زيادي برايم به وجود مي‌آيد. نمي‌خواهم درباره مسائل داوري صحبت کنم. نمي‌خواهم درباره هيچ چيزي توضيح دهم. فقط مي‌خواهم سکوت کنم تا همه چيز ختم به خير شود. داوران هر‌آن چه را بخواهند انجام مي‌دهند و در نهايت به خانه‌شان مي‌روند بدون آن که جوابگوي کسي باشند. آنها حتي با رسانه‌ها هم صحبت نمي‌کنند. داور بازي حتي قبول نکرد چند ثانيه با من صحبت کند. از او خواهش کردم تا پنج ثانيه با من صحبت کند اما جواب او منفي بود. چلسي مستحق اين شرايط نبود با اين حال ترجيح مي‌دهم که درباره داور صحبت نکنم تا پيش از اين ضرر نکنيم.

سرمربي چلسي در پايان سخنان خود گفت: ديدار با آستون‌ويلا يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي چلسي بود. از عملکرد شاگردانم در اين ديدار راضي هستم. آنها فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کردند و مي‌توانستند سه امتياز اين ديدار را به دست آورند. متاسفانه در نهايت بازي را واگذار کرديم و سه امتياز حساس را از دست داديم. نتوانستيم از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده کنيم و طبيعي است تيمي که نمي‌تواند از فرصت‌هاي خود استفاده کند امتياز از دست دهد با اين حال مي‌توانيم در ديدارهاي آينده جبران کنيم. الان نوبت آن است که روي ديدار حساس خود برابر گالاتاسراي در ليگ قهرمان اروپا تمرکز کنيم.

شاگردان مورينيو در دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه همين هفته در استمفوردبريج از گالاتاسراي پذيرايي مي‌کنند. ديدار رفت دو تيم که در ترکيه برگزار شد با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

چلسي در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ جزيره با 66 امتياز صدرنشين است. منچسترسيتي هم با 60 امتياز دوم است. ليورپول با 59 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در جايگاه سوم ايستاده است. البته شاگردان پيگريني سه بازي کمتر نسبت به چلسي دارند و در صورت پيروزي در اين سه ديدار در صدر قرار خواهند گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها