کد خبر: ۲۱۱۹۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي فولام ابراز اميدواري کرد مصدوميت اشکان دژآگه جدي نباشد.
فولام در هفته‌ سي‌ام ليگ برتر موفق شد به پيروزي ارزشمند خانگي دست يابد و نيوکاسل را با يک گل شکست دهد. اشکان دژآگه، بازيکن ايراني فولام که از مصدوميت جزئي رنج مي‌برد، در اواسط نيمه دوم به زمين مسابقه آمد و هشت دقيقه‌ پس از ورودش به زمين با شوتي از پشت محوطه جريمه گل پيروزي‌بخش تيمش را به ثمر رساند تا اولين پيروزي فليکس ماگات در فولام شکل گيرد.

مربي آلماني فولام پس از پيروزي برابر نيوکاسل درباره مصدوميت اشکان دژآگه گفت: هنوز زود است درباره مصدوميت دژآگه صحبت کنيم. اميدوارم مصدوميت او جدي نباشد. او قبل از مسابقه ناراحتي داشت اما تصميم گرفتم او را به زمين بفرستم. مي‌ترسم که اين بار مصدوميت او طولاني‌تر شود.

ماگات ادامه داد: وقتي هدايت فولام را بر عهده گرفتم، مي‌دانستم چه کار سختي را قبول کردم. با شکست‌هايي که در هفته‌هاي گذشته متحمل شديم اعتماد به نفسمان کم شده بود. فکر مي‌کنم اين پيروزي بتواند ما را به مسير پيروزي برساند‌. به نتايج ديگر تيم‌ها کاري ندارم. ‌بازي امروزمان نيز تنها نتيجه‌ خوب نداشت که توانستيم بازي خوبي برابر نيوکاسل انجام دهيم. تيم برتر ميدان بوديم و سه امتياز مسابقه حق ما بود.

سرمربي فولام در پايان گفت: قبل از آغاز اين مسابقه گفتم که مطمئنم فولام در ليگ مي‌ماند. اکنون مطمئن‌تر شدم که اين اتفاق خواهد افتاد.

فولام که در حال حاضر با 24 امتياز در قعر جدول رده‌بندي قرار دارد هفته‌ آينده در خانه منچسترسيتي به ميدان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها