کد خبر: ۲۱۲۲۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، مهندس غرضی در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: بعد از انقلاب گرانی و تورم به کشور فشار می آورد، این اتفاق شاید طبیعی بود و از نظر مردم به حساب می آید. اما این مسئله دلگیری نیروهای انقلاب را به وجود آورده بود. بعد از جنگ و دلار 150 تومان، در دولت آقای هاشمی لیبرالیزم به کشور حاکم شد و پیداست که اتفاقات پشت سر هم رخ داد. من روزهای آخر که خدمت حاج احمد آقا رسیدم دل خوشی از جریان اداره کشور نداشت و غمگین و ناراحت بود.

محمد غرضی افزود: من برای ایشان از اینکه چگونه می شود از این مراحل عبور کرد توضیح میدادم. چون عضو کابینه بودم در مورد توسعه  و دستاوردها رو می گفتم . من به ایشان می گفتم ؛ درست است که این اتفاقها افتاده ولی توسعه هم شکل گرفته است، ولی کفایت نمی کرد.

وی ادامه اد: پس از جنگ توسعه از نظر ما به عنوان تکنوکرات یک واجب اجتماعی شده بود و از نظر نیروهای انقلاب باید توسعه با عدالت اجتماعی همراه می شد.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری  با اشاره به سابقه شناخت خود از امام و تفکرات ایشان گفت: من از پیش از انقلاب در نجف، پاریس و تهران و قم خدمت امام و حاج احمد آقا بودم. امام پایه توسعه اجتماعی را فقرا قرار داده بودند و می گفتند یک موی کوخ نشینها به کاخ نشینها می ارزد.

عضو کابینه آیت الله هاشمی درباره مصادره نهادهای کشور از جمله دانشگاه آزاد به نفع جریانهای مختلف نیز گفت: اینکه گروهها بخواهند به کشور حکومت بکنند، این راه حل کشور  نیست. اینکه کشور دست یک گروه باشد درست نیست. این یک مورد]دانشگاه آزاد[نیست ، اینکه یک گروه هرچه گفت همان بشود، این درست نیست. باید در کشور اجماع بشود. این که الان مدیرت از دست این دربیاد و به دست دیگری سپرده شود، ما را به هیچ جا نمی رساند.

غرضی افزود:در این کشور هم نه چپ انقلاب کرد و نه راست؛ مردم انقلاب کردند و باید کارها را دست مردم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها