کد خبر: ۲۱۲۳۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم لهستاني دورتموند درباره بازي تيمش برابر زنيت در ليگ قهرمانان اروپا به صحبت پرداخت.

 

بوروسيا دورتموند فردا شب در ليگ قهرمانان اروپا در خانه کار راحتي برابر زنيت روسيه خواهد داشت.

رابرت لواندوفسکي به هم‌تيمي‌هايش هشدار داد که در بازي برگشت مرحله ي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان، زنيت سن پترزبورگ را دست کم نگيرند. نايب قهرمان فصل گذشته ي ليگ قهرمانان در مرحله ي رفت با نتيجه 4 بر 2 اين تيم روسي را شکست داد اما لواندوفسکي نگران است و مي گويد که او و هم تيمي هايش براي شکست دادن زنيت، بايد عملکرد بهتري نسبت به آخرين بازيشان در مقابل مونشن گلادباخ از خود نشان دهند.

اين ملي پوش لهستاني در مصاحبه با سايت بوندسليگا گفت: "ما هنوز به مرحله ي يک چهارم نهايي نرسيده ايم حتي پس از کسب پيروزي 4-2 در بازي رفت. ما بايد روي فرم باشيم و زنيت را دست کم نگيريم. اميدوارم اتفاقي نيافتد که صعود ما به مرحله ي بعدي را به خطر بياندازد اما کار تمام نشده و ما نبايد همانند بازي با مونشن گلادباخ عمل کنيم.

ما بايد هر کاري انجام دهيم تا چهارشنبه بازي برگشت را در مقابل هوادارانمان ببريم. ما نمي خواهيم که دوباره در وستفالن ببازيم."

لواندوفسکي در اين فصل، 6 گل در ليگ قهرمانان به ثمر رسانده است و يکي از اميد‌هاي اصلي گلزني اين تيم محسوب مي‌شود. اين مهاجم لهستاني تابستان آينده پس از اتمام قراردادش با دورتموند به بايرن‌مونيخ خواهد پيوست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها