کد خبر: ۲۱۳۶۱
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۰
پس از رایزنی های گسترده و تقاضاهای پی در پی مردم شهرستان های ساوه و زرندیه از مهندس شمس الدین نیک منش برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و قبول وکالت آنها در خانه ملت سرانجام این استاد دانشگاه و مرد اجرایی سابق قبول کرد که به نمایندگی از مردم شریف این دو شهر وارد رقابت های انتخاباتی برای ورود به مجلس شود .

به گزارش بولتن فرماندار سابق شهرستان زرندیه که اواخر خرداد ماه سالجاری در اعتراض به برخی ناهماهنگی های موجود برای ادامه کار از سمت خود استعفا کرده بود و برای تدریس و پیگیری فعالیت های علمی و دانشگاهی عازم تهران شده بود اخیرا با دعوت جمع زیادی از مردم، نخبگان، معتمدین و مسئولین مختلف روبرو شده است و پس از اصرار های زیاد مردمی وی در احترام به خواست مردم و به ویژه لبیک به خانواده معظم شهدا پا به عرصه رقابت های انتخابات گذاشته و آمادگی خود را برای قرار گرفتن در معرض آزمون مردمی اعلم کرده است .

اعلام کاندیداتوری نیک منش در حالی صورت گرفته است که وی به دلیل کارنامه مثبت و پربار خود در طول دوران فرمانداری 18 ماهه اش در شهرستان زرندیه و داشتن سوابق طولانی مدیریتی در عین جوانی از اقبال عمومی خوبی برخوردار است و توانسته است نظرات جریان های برجسته سیاسی اصولگرا را برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه جلب کند . وی که از سوابق مدیریتی خوبی هم برخوردار است در میان مردم به حسن شهرت و اخلاق و صداقت اشتهار دارد و خدمات بزرگی همچون طرح انتقال آب تهران به زرندیه، گاز رسانی به روستاها، اجرای آسفالت تمامی راه های روستایی، احداث کتابخانه ها و مراکز فرهنگی و ورزشی، ساخت بیمارستان، ایجاد شهرک سینمایی، اصلاح شبکه آب رسانی به شهر ها و روستاها ، ساخت دفاتر دهیاری ها، سخت مجتمع اداری و مجتمع فرهنگی و ده ها طرح مهم دیگر عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی دیگر را در این خطه از استان مرکزی در کارنامه خود دارد .

وی که از حسن روابط با بسیاری از مدیران محلی و کشوری برخوردار است اساس کار خود را در دوره فرمانداری بر مردمداری و لمس مشکلات مردم از نزدیک قرار داد و در دوره مسئولیت وی شورای های شهر و روستا و دهیاری ها قدرت اجرایی بالایی پیدا کردند . مراسم باشکوه روز تودیع وی و اشک ها و بست نشستن های مردمی که نمی خواستند این مرد پرتلاش دولت دهم را از دست بدهند گواهی بر این مدعاست . اما وی در روز تودیعش گفت که اگر شرایطی برای خدمت به مردم این شهرستان فراهم شود لحظه ای درنگ نکرده و باز هم نوکری این مردم را خواهد کرد و یک موی این کوخ نشینان را به صدها کاخ نشین نخواهد داد و حالا با درخواست خود مردم این فرصت خدمت دوباره فراهم شده و وی اعلام کرده است که برای نمایندگی از مردم فهیم شهرستان های ساوه و زرندیه به عرصه انتخابات می آید .

گفتنی است نیک منش در سوابق کاری خود علاوه بر فرمانداری زرندیه ، معاونت سازمان مدیریت بحران کشور، قائم مقامی شهرداری منطقه 14 تهران، معاونت سازمان بازرسی شهرداری تهران ، سرپرست هیئت سازمان بازرسی کل کشور ، مشاور اجرایی قائم مقام وزیر بازرگانی و حضور در وزراتخانه های مهمی همچون جهاد کشاورزی، تعاون و بهداشت و درمان  را به عنوان مشاور در کارنامه داشته و در عرصه های علمی نیز هم اکنون در دانشگاه های مختلف کشور به تدریس می پردازد . از وی همچنین مقالات مختلفی در عرصه های سیاسی و بین المللی منتشر شده است و به عنوان کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با رسانه ملی همکاری می کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها