کد خبر: ۲۱۳۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۵ مهر ۱۳۹۰
بعد از اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی بسیاری از احزاب و گروههای سیاسی به ظاهر اصولگرایی وحایمان فتنه و خاندان قدرت و ثروت احساس خطر کردند از همین رو همانطور که انتظار می رفت، موج حملات و تخریب ها علیه این جبهه بصورت گسترده و برنامه ریزی شده آغاز گردید.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، عده ای از حامیان و ساکتین فتنه این روزها تغییر رویه دادند و خود را مطیع محض ولایت جلوه دادند و عده ای از کهنه کاران و بنیانگذران انحرافات اقتصادی، سیاسی و فکری نیز به بهانه مبارزه با جریان انحرافی نوین، سعی کردند جبهه پایداری را دست نشانده و طراحی شده جریان این انحرافی معرفی کنند!

اینکه جبهه پایداری را چه کسانی و با چه اهدافی تاسیس کرده اند، برای هیچ آزاده ای پنهان نیست و  خط و مشی جبهه پایداری و اعضای آن با جریان انحرافی جدید و قدیم، اظهر من الشمس می باشد امّا اینکه امروزه عده ای سعی می کنند تا با اعمال فشارهای سیاسی و رسانه ای و لجن پراکنی  به شیوه اختصاصی منسوبان و نزدیکان آقازاده فراری، افکار عمومی را منحرف نمایند و برای این هدف شوم حتی از زبان بزرگان نیز اعلام نظر نمایند، جای بسی تعجب و تاسف است.

یکی از کسانیکه هر از چندی صریحا علیه جبهه پایداری شایعه پراکنی می کند، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان و عضو جبهه ایستادگی می باشد.

بیادی در نشستی خبری که در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی برگزار شد با اشاره به فعالیت جمعیت آبادگران جوان افزود: این تشکل از سال 84 آغاز به کار کرد و در زمینه های مختلف فعالیت داشت که در این راستا می توان به انتخابات شوراهای سوم، مجلس هشتم و ریاست جمهوری دهم اشاره کرد.

وی درباره اینکه آیا آبادگران جوان در انتخابات فهرست جداگانه ای می دهد یا بر وحدت اصولگرایان تاکید می کند، افزود: جمعیت آبادگران جوان عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی است از این رو اگر در استانهایی این جبهه فهرست انتخاباتی ارائه ندهد آبادگران جوان نامزدهای خود را معرفی می کند.


بیادی در ادامه این نشست خبری به شایع پراکنی علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پرداخت و مدعی شد: جبهه پایداری مبدا انحراف بوده است و تا کنون موضع خود را مشخص نکرده است بنابراین اگر این جبهه موضع خود را کماکان دنبال کند آیت الله مصباح یزدی از آنها جدا خواهد شد.

اینکه بیادی بعد از موضع گیری های متعدد و صریح جبهه پایداری علیه جریانات فتنه جدید و قدیم و تصریح آن در بیانیه های رسمی ، همچنان از مواضع این جبهه بی اطلاع باشد، آنرا باید به میزان فهم و انصاف و شناخت و پیگری مسائل روز توسط ایشان گذاشت امّا اینکه بیادی به خود اجازه می دهد تا جبهه ای را که پدران معنوی اش امثال حضرت علامه مصباح یزدی و حضرت آیت الله خوشوقت هستند را مبدا انحراف معرفی کند و از عجیب تر از آن به جای عالم بصیری چون حضرت علامه مصباح اعلام موضع کند، جای بسی تاسف است.

در واکنش به اظهارات این عضو جبهه ایستادگی و سایر دوستانشان و همچنین فتنه گران قدیم و جدید که طبق برنامه ریزی علیه جبهه پایداری لجن پراکنی می کنند، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جلالی مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی به خبرنگار "بی باک" گفت: احزاب و جریانات سعی کنند از جانب علامه مصباح مطلبی را اعلام ننمایند.

ایشان همچنین گفت: در صورتی که حضرت علامه مصباح یزدی موضع و نظری درباره جبهه پایداری و یا هر گروه و جریان دیگری داشته باشند خود معظم له صریحا در سخنرانی هایشان اعلام خواهند کرد و یا دفتر ایشان نظر و مواضع ایشان را اعلام خواهد نمود لذا اینکه عده ای به جای ایشان اظهار نظر می کنند جای تامل و تعجب فراوان دارد.

جلالی در ادامه افزود: مواضع علامه مصباح یزدی در قبال جبهه پایداری کاملا شفاف و روشن است و نیازی به تبیین مواضع ایشان از جانب افراد و جریانات مشکوک معلوم الحال نمی باشد.

ایشان در پایان گفت: حضور حضرت علامه مصباح یزدی در همایش بزرگ جبهه پایداری و سخنرانی ایشان و همچنین جلسات مکرر معظم له با اعضای جبهه پاداری نشان از شناخت عمیق ایشان نسبت به ماهیت جبهه پایداری دارد و خود گویای بسیاری از واقعیات است

گفتنی است، بیادی چندی پیش نیز ادعاهای عجیبی را علیه جبهه پایداری مطرح کرده بود.

بیادی در گفتگو با یک خبرگزاری داخلی با عصبانیت از تاسیس جبهه پایداری، گفت: به نظر می‌رسد این گروه چنانچه ازسوی عقلا و اندیشمندان موجود مراقبت نشود در آینده‌ای نزدیك به یك فرقه افراطی تبدیل خواهد شد و پیش‌‌بینی بنده این است با سیاست‌هایی كه این گروه در پیش گرفته آیت‌الله مصباح یزدی نیز از آنها جدا خواهند شد.

دبیركل جمعیت آبادگران جوان در پاسخ به این سؤال كه شما با چه استنادی می‌گویید جبهه پایداری درآینده به یك فرقه‌ای خطرناك تبدیل خواهد شد، مدعی شد: با توجه به سهم‌خواهی و تمامیت‌خواهی‌ كه از سوی اعضای این گروه در رسانه‌ها اعلام و از طریق این گروه تكذیب نشده است، این موضوع را می‌گویم.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در نهایت دست خود را رو می کند و منشا عصبانیت خویش را اینگونه مطرح می کند: اعضای این گروه خودشان در 7+8 اضافه هستند اما می‌گویند نمایندگان آقای لاریجانی و قالیباف حذف شوند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت با نفوذ این افراد در گروه 7+8 اختلاف شدت بیشتری خواهد گرفت!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها