کد خبر: ۲۱۳۷۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
هافبک فولام در آستانه ديدار با استون‌ويلا تاکيد کرد تيمش بايد از اين ديدار خارج از خانه امتياز بگيرد.

 

فولام در ديدار هفته سي و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس امروز (شنبه) و از ساعت 18 و 30 دقيقه به وقت تهران در زمين استون ويلا به ميدان مي‌رود.

اشکان دژاگه که در باشگاه فولام توپ مي‌زند بر اين باور است که تيمش بايد از اين ديدار سه امتياز کامل را کسب کند تا به ادامه حضور خود در ليگ برتر انگليس اميدوار بماند.

دژاگه که در شکست سه بر يک فولام مقابل اورتون زننده تنها گل تيمش بود بر اين باور است که تيمش بايد در رويارويي با استون ويلا موقعيت‌هاي بيشتري روي دروازه حريف ايجاد کند. در غير اين صورت نمي‌تواند در ويلا پارک برنده بازي باشد.

هافبک تيم ملي فوتبال ايران در اين خصوص گفت: از اينکه هفته گذشته موفق به گلزني شدم براي خودم و تيمم خوشحالم. ما تلاش زيادي براي رسيدن به پيروزي انجام داديم. در پايان ديدار مقابل اورتون اما نتوانستيم هيچ امتيازي به دست آوريم. اين موضوع موجب شد تا من پس از ديدار خيلي خيلي عصباني باشم.

دژاگه افزود: اگر به ديدار مقابل اورتون نگاه کنيد متوجه مي‌شويد که ما خيلي خوب بازي کرديم و شانس‌ زيادي هم روي دروازه حريف داشتيم اما براي پيروزي مجبور هستيم گل بزنيم. ديدار با استون ويلا در اين هفته نيز پيکاري بسيار سخت است زيرا ويلا در خانه خودي بازي مي‌کند. آنها در ديدارهاي خانگي عالي بازي مي‌کنند. آنها چند هفته پيش چلسي را شکست داده‌اند اما فوتبال همين است، ما مجبور هستيم به ويلا پارک رفته و امتياز بگيريم. به اين امتيازها احتياج داريم.

در حالي که 6 ديدار تا پايان فصل باقي مانده است فولام پنج امتياز تا منطقه ايمن جدول فاصله دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها