کد خبر: ۲۱۴۰۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
اسطوره فوتبال هلند صعود ايران به مرحله دوم رقابت‌هاي جام جهاني را به "معجزه" تشبيه کرد.

 

رود گوليت در گفت‌وگو با ايسنا، گفت که ايران در مرحله نخست رقابت‌هاي جام جهاني برزيل کار بسيار دشواري در پيش دارد و صعود اين تيم به مرحله بعد همانند يک معجزه خواهد بود.

او که در حاشيه مراسم جوايز ورزشي لاروس (اسکار ورزشي) در کوالالامپور با ايسنا سخن مي‌گفت، اظهار کرد: ايران چيزي براي از دست دادن در جام جهاني ندارد و بايد با آرامش از بازي‌هاي خود و حضور در جام جهاني لذت ببرد.

گوليت درباره شانس آرژانتين براي قهرماني در جام جهاني گفت: همه چيز به ليونل مسي بستگي دارد يا بهتر بگويم قهرماني آرژانتين به ميزان خيلي زيادي به عملکرد مسي بستگي دارد اما بعيد مي‌دانم مسي عملکرد چندان خوبي در جام جهاني داشته باشد.

سرمربي سابق چلسي تصريح کرد: اغلب ستاره‌هاي جهان عملکرد خوبي در جام‌هاي جهاني ندارند و حداقل در جام جهاني قبلي چنين چيزي را نديديم. آنها در طول بازي‌هاي فصل فشارهاي زيادي را تحمل مي‌کنند و پس از پايان فصل برايشان بسيار دشوار خواهد بود تا در جام جهاني نيز بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش بگذارند.

کاپيتان سابق تيم ملي هلند در ادامه تيم‌هاي برزيل، آلمان، ايتاليا و اسپانيا را از بخت‌هاي اصلي قهرماني در جام جهاني برزيل دانست و گفت که شايد يکي از تيم‌هاي آمريکاي جنوبي از جمله شيلي در اين رقابت‌ها شگفتي‌ساز شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها