کد خبر: ۲۱۴۳۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
چهار بازيکن سرشناس تيم فوتبال بارسلونا از جمله «ليونل مسي» به مناسبت بيست‌وپنجمين سال ساخت سريال پرطرفدار «سيمپسون‌ها» به چهره کارتوني تبديل شدند.

 

مسئولان کمپاني فاکس به مناسبت بيست‌وپنجمين سال آغاز نمايش سريال تلويزيوني «سيمپسون‌ها»، طي توافق با ستاره‌هاي تيم فوتبال بارسلونا، آنها را به سيمپسون تبديل کردند.

طبق اعلام کمپاني فاکس ليونل مسي، نيمار‌، ژاوي و اينيستا در آينده نزديک به شخصيت‌هاي جديد مجموعه تلويزيوني سيمپسون‌ها تبديل مي‌شوند.

همچنين در قالب اين توافقنامه که تا پايان سال 2015 اعتبار دارد،‌ باشگاه بارسلونا و کمپاني فاکس سازنده مجموعه «سيمپسون‌ها» طيف وسيعي از کالاهاي تبليغاتي را نيز با همکاري يکديگر توليد و به بازار عرضه مي‌کنند.

در حال حاضر علاوه‌بر بارسلونا چند باشگاه معتبر فوتبال جهان نيز قراردادهاي معتبر تجاري از اين دست را با کمپاني‌هاي فيلمسازي منعقد کرده‌اند که از آن جمله مي‌توان به يوونتوس‌، چلسي‌، زنيت سن‌پترزبورگ، پورتو و بوکاجونيورز اشاره کرد.

«سيمپسون‌ها» کارتون پويانماي آمريکايي است که نخستين‌بار در دسامبر 1989 از شبکه تلويزيوني فاکس به صورت مجموعه‌اي تلويزيوني نشان داده شد و از آن به بعد هر هفته پخش مي‌شود. خالق سيمپسون‌ها «مت گرونينگ» است. اين مجموعه تلويزيوني با بيش از 500 قسمت، رکورددار طولاني‌ترين مجموعه تلويزيوني در جهان است.

ماجراهاي اين مجموعه که طي ربع قرن پخش در آمريکا موفق به کسب جوايز متعددي از جمله 28 جايزه امي شده، در شهري به نام اسپرينگ‌فيلد اتفاق مي‌افتد. سيمپسون‌ها در واقع اولين مجموعه تلويزيوني موفق شبکه فاکس بوده و هم اکنون شبکه فاکس قرارداد توليد اين مجموعه را تا سال 2013 تمديد کرده‌ است. در پايان اين فصل از پخش برنامه تعداد بخش‌هاي پخش‌شده به 525 عدد خواهد رسيد که اين برنامه را پربيننده‌ترين برنامه کمدي و پربيننده‌ترين برنامه کارتوني تاريخ آمريکا خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها