کد خبر: ۲۱۴۵۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
احمد پورنجاتي از فعلان سياسي اصلاح طلب در آخرين مطلب خود در یک شبکه اجتماعی با اشاره به محفلی سیاسی - مذهبی! در خانه خاتمی با حذف واژه «شهادت» حضرت زهرا (س)، کلمه «وفات» را به کار برده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، احمد پورنجاتی در صفحه فیس بوک خود خود با اشاره به حضورش در منزلخاتمی نوشت: «امروز عصر شال و کلاه کردم به سوي دفتر جناب سيد محمد خاتمي، که به خيال خودم زرنگي کنم تا به”يک کرشمه دو کار” برآيد و به يک تير دو نشان! هم در محفلي که به روال چند سال گذشته و به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه (ع )تشکيل مي‌شود، حاضر شوم و هم ديدار سال نو را با ايشان و ديگر دوستان ادا کرده باشم.»

حذف واژه شهادت و به کارگیری واژه وفات که طبعا دو معنای متفاوت را به ذهن متبادر می کند پیش از این نیز توسط شخصیت ها و رسانه های اصلاح طلب به کار گرفته شده است.

سال گذشته نیز در سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه شرق و روزنامه بهار لفظ شهادت را برای عرض تسلیت حذف کرده و بجای آن از «وفات و عروج ملکوتی» استفاده کردند.

روزنامه بهار همچنین آبان ماه سال گذشته با انتشار مقاله‌ای اهانت آمیز با عنوان "امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟" آموزه های اسلامی، شیعی و موضوع امامت امام علی (ع) را مورد هدف قرار داد که به این دلیل از سوی دادگاه مطبوعات محکوم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها