کد خبر: ۲۱۴۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي بانوي پير با وجود حاشيه امنيت قابل قبول تيمش در صدر جدول رده‌بندي سري A گفت قهرماني بيانکونري در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا را نبايد حتمي دانست.

 

تيم فوتبال يوونتوس شب گذشته (دوشنبه) سي‌ودومين بازي اين فصل خود در سري A را با پيروزي 2 بر صفر برابر ميهمان خود، ليورنو پشت سر گذاشت تا فاصله‌اش با رم رده دومي را به 8 امتياز افزايش دهد و 6 هفته مانده به پايان ليگ، شانس خود را براي کسب سومين اسکودتوي متوالي‌اش افزايش دهد.

در کنفرانس خبري پس از بازي برخي خبرنگاران از آنتونيو کونته، سرمربي يووه اين پرسش که آيا راه‌راه‌پوشان تورين را بايد قهرمان ليگ دانست، پرسيدند که او در پاسخ آنها اظهار داشت: مطمئناً ليگ هنوز تمام نشده است. فصل تا الان فوق‌العاده بوده است، چرا که در آن 2 تيم (يوونتوس و رم) رکوردشکني کرده‌اند و دست به کارهاي حيرت‌آوري زده‌اند. يووه و رم شايسته تحسين هستند، البته هنوز 6 هفته ديگر به پايان ليگ باقي‌مانده است اما همه شما مي‌دانيد که من به چه چيزي فکر مي‌کنم. در حال حاضر هيچ چيز قطعي نشده است و ما بايد به اين روند ادامه دهيم.

کونته 44 ساله سپس به بازي بعدي تيمش برابر ليون در دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ اروپا اشاره داشت و تصريح کرد: ما نبايد پاي خود را از روي گاز برداريم چون 2 روز ديگر بايد يک بازي ديگر انجام دهيم و مي‌خواهيم خودمان را به مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا برسانيم. رسيدن ما به نيمه نهاي براي يووه و براي فوتبال ايتاليا عالي است. ليون اما بازيکناني دارد که در ضدحملات مي‌توانند بسيار خطرناک ظاهر شوند، پس اين بازي را هم نبايد تمام شده دانست. اميدوارم ورزشگاه‌مان براي اين بازي پر از تماشاگر شود و هواداران با صداي تشويق‌هاي خود ما را به سمت جلو هل دهند.

يوونتوس پنج‌شنبه شب در شرايطي از ليون پذيرايي مي‌کند که بازي رفت 2 تيم در استاده ژرلان را با نتيجه يک بر صفر به سود خود به پايان رساند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها