کد خبر: ۲۱۵۳۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، در شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس در اسپانیا و آلمان برگزار شد و در نهایت تیم‌های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند.

 

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا با هدایت پپ گواردیولا در آلیانس آرنا مونیخ در حالی پذیرای منچستر یونایتد انگلیس بود که در بازی رفت و در اولدترافورد منچستر دیدار این دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

 

این دیدار حساس در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان گواردیولا و مدافع عنواق قهرمانی به پایان رسید.

 

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، نیمه‌ای که تقریبا به طور کامل در اختیار میزبان بود.

 

در نیمه دوم و بر خلاف جریان بازی این منچستر یونایتد بود که موفق شد در آلیانس آرنا و در دقیقه 57 شیاطین سرخ را یک بر صفر پیش اندازد اما شادی گل یونایتد دو دقیقه بیشتر طول نکشید چراکه ماریو ماندزوکیچ موفق شد در دقیقه 59 گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا دو تیم در مجموع دو بازی 2 بر 2 مساوی شوند.

 

اما این پایان کار نبود و بایرن بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 68 توسط توماس مولر گلزنی کرده و 2 بر یک پیش افتد.

 

در دقیقه 76 آرین روبن تیر خلاص را بر پیکره منچستر وارد کرد و با حرکتی زیبا موفق شد ضمن گلزنی بایرن مونیخ را 3 بر یک پیش اندازد.

 

بدین ترتیب بایرن مونیخ موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 ضمن حذف منچستر یونایتد به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

 

در مسابقه حساس دیگر اتلتیکو مادرید تیم آماده این روزهای فوتبال اروپا موفق شد شگفتی سازی کند و بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

 

بازیکنان آتلتیکو مادرید در این دیدار سراپا حمله شدند و خیلی زود با ضربه کوکه در دقیقه 6 گلزنی کند. بازی طوفانی اتلتیکو به حدی بود که این تیم در نیمه نخست چهار بار دیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد و موقعیت‌های زیادی از دست داد. البته بارسایی‌ها به لطف حرکات انفرادی نیمار و مسی در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.

 

در نیمه دوم بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و حتی می‌توانست با ضربه مسی به گل برسد که موفق نبود. آبی و اناری‌ها که خود را حذف شده می‌دیدند، سراپا حمله شدند اما راه به جایی نبردند تا اتلتیکو مادرید با ارائه یک بازی زیبا و منظقی با نتیجه یک بر صفر بارسلونا را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. به این ترتیب بارسلونا پس از هفت بار پیاپی نتوانست به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یابند.

 

پس از پایان رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ و چلسی در نیمه نهایی حضور یافتند که فردا جمعه با قرعه‌کشی حریفان خود را در این مرحله خواهند شناخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها